Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil I give respons på min webshop?

Et par af jer har været så søde at skrive til mig via siden og jeg har rettet lidt.

Håber andre kan komme med konstruktiv kritik.

www.bybedsted.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Headeren er tom, så du spilder en masse plads :)

Når jeg trykker på et produkt på forsiden, kommer der en popup med billede, men jeg kan ikke lægge varen i kurv eller andet.

Jeg har ikke tjekket alle produkter, men der står udsolgt på alle de størrelser på de produkter jeg har set.

På produktsiderne er købsknappen meget anonym. Du kan med fordel rykke den op og give den en anden farve.

Det ser ud til at alle meta titler er "ByBedsted". Dette er seo mæssigt en af de vigtigste tekster. Alle titler bør være unikke og bør sige noget om de enkelte sider.

Det samme gælder meta description. Den hedder "Unikt tøj til børn" på alle sider. Beskrivelsen bør være ca. 160 tegn og være forskellig på alle sider.

Det har ikke været muligt at teste check out flow, da jeg ikke kan lægge noget i kurven

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været inde og kigge på din side.

Du har en god opbygning af dine kategorier i den vandrette bjælke, så det er let at finde frem til de enkelte produkter. Samtidig har du lavet gode beskrivelser.

Til gengæld vil jeg anbefale dig at gøre lidt mere ud af dine produktsider. Både prisen og læg-i-kurv knappen faider lidt ud på siden her: http://bybedsted.dk/pigebluser?catalogue_selected=667982_61605#667982

Måske du kan gøre læg-i-kurv knappen større og måske give den en farve? 

Du oplyser ikke om fragtpris før man kommer til indkøbskurven. Dine kunder må helst ikke pludselig få sig en overraskelse, når de når til kassen. Hvis du f.eks. i toppen af din webshop oplyser om dine fragtpriser og leveringstider, så er du allerede meget længere :-)

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes forsiden er meget tom.. og derudover bør du få fikset dine grå knapper da de ikke konvertere særlig godt.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Det er en flot hjemmeside, men der er mange hjemmesider der ligner dit design pga. det er en template for en udbyder. (bricksite)

2) Den er en anelse tung 

3) ikke særlig seo venlig

4) manger et logo

på plussiden 

Den er bygget på opensource, debian, piwiki osv.. thumbs up til dem :D

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så vidt jeg kan se, hedder alle dine billeder ByBested, hvilket er ikke helt optimalt. Google har ingen ide om hvad billeder er.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan rigtig godt lide dine produkt billeder synes det går godt i stil med dine hjemmelavede produkter.

Synes dog også, som andre har påpeget at forsiden er MEGET tom. Det bør du få nok gjort noget ved.:)

Jeg synes du skal få gjort din webshop mere personlig med flere informationer om dig. 

Mvh Bryan

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en ide. Lav et indlæg signatur med link til dit website, så du kan have det i bunden af alle dine indlæg. 

Tilmeldt 28. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Fra  hvemkommer.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej her er min helt subjektive mening, jeg giver den ret direkte da det er ting der rettes og jeg synes dine produkter ser ret lækre ud, sinde er ikke på niveau dem - og de  drukner.   

jeg er ikke vild med udtryk og effekter hvis jeg skulle gætte ud fra grafik ville jeg tro siden var fra 1998.

Minuser

- gerne personlig afsender, men ikke velkommenbesked

- sigtekorn menu mouseover, ret skidt 1990 ish

- mange ligegyldig effekter, banner skyger etc

- præsentation af dig og billede hænger ikke sammen

Dine produktbilleder og produkter ser super fine ud!

De skal meget mere i centrum, væk med alt det IT støj. Dine billeder skal være en del større og bære siden. Kill your effekt darlings, minimalisktisk så det er dine fine produkter der står frem.

jeg ville tænke på - galleri/udstillingsoplevelse med købsmulighed ikke bannereffekt menu med sigtekorn

lidt tilfældig inspiration  

http://christofferegelund.dk/

http://www.handvaerk.com/

http://www.gudrungudrun.com/fall-fashion-2015.aspx

Håber du kan bruge det

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres råd og gode ideer. Det er fantastisk I veil bruge tid og energi på det.

Jeg tager det til mig og arbejder videre Smile

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)