Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkelvandsvirksomhed vs. IvS?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!
Jeg er igang med at startet mit eget lille projekt op - nu er det så tid til at overveje hvilken selskabsform jeg skal benytte. 
Jeg står mellem Enkeltmandsvirksomhed og IvS. Nogle der kan fortælle mig nogle fordele og ulemper ved begge selskabsformer :-)

God dag! 
- Leoni Kartika Møller 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2113
Skrevet kl. 08:36

Som enkeltmandsvirksomhed hæfter du personligt for alt. IVS for den indskudte kapital.

Men jeg er sikker på, at John Hannover kommer på banen og vil gå mere i dybden. Der er altid gode guldkorn derfra.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:51

Leonikartika:
startet mit eget lille projekt op

Afhængig af hvad ovenstående dækker over bør du være opmærksom på at et enkeltmandsfirma kan du nærmest lukke fra dag til dag uden de store geværgreb. At lukke et IVS kan være en længere proces på vel 5 - 8 måneder samt kræver at der gøres noget mere end ved et enkeltmandsfirma. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47189
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:55

Leonikartika:

Hejsa!
Jeg er igang med at startet mit eget lille projekt op - nu er det så tid til at overveje hvilken selskabsform jeg skal benytte. 
Jeg står mellem Enkeltmandsvirksomhed og IvS. Nogle der kan fortælle mig nogle fordele og ulemper ved begge selskabsformer :-)

God dag! 
- Leoni Kartika Møller 

Dem kan du let læse her - der er mange forskelle:    http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

venligst vh John Hannover

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)