vi er et team der ønsker at starte i virksomhed. I den forbindelse skal vi bruge en kvalificeret programmør til at bygge vores hjemmeside. Kravet er at du ikke er færdig før vi er tilfreds! Naturligvis vil vi følge med på sidelinjen til at fortælle dig hvad vi ønsker, så det bliver så nemt for dig som muligt.
er det dig vi mangler beder vi dig sende nogle links af dine tidligere hjemmesider, så vi kan få et indblik i dine kvaliteter. evt. sende mig en besked med et tilbud.
Det er måske en god ide at skrive lidt om jeres budget, jeres målsætninger for hjemmesiden, hvad den skal bruges til og om i har et specifikt ønske til sprog eller cms-system
Start med at smid mig en mail hvori du beskriver jeres forretning og behov, så udarbejder jeg gerne et konkret oplæg. Kan også fanges på tlf 70 40 40 50 (tast 1 for salg).
Det kan vi sagtens klare for dig. Vi har en meget lav time pris, og arbejder i Prestashop, Magento og Wordpress/Woocommerce. Jeg er dog nødt til at have en komplet kravs specifikation før jeg kan give dig en fast pris, men ellers kører vi den på time prisen.
Har du spørgsmål m.m. er du meget velkommen til at kontakte mig på kim@cyberdata.dk
Jeg ville anbefale dig og tage et nærmere kig på wordpress
Prisen afhænger meget af hvor meget du gerne vil have lavet.
Jeg er sikker på at en diazu partner ville kunne hjælpe dig til en yderst konkurrence dygtig pris, uden at gå på kompromis med kvaliteten.
Du skal være velkommen til at oprette din opgave igennemdiazu.dk og modtage op til 3 tilbud - gratis & uforpligtende.
En anden mulighed er at du skriver en mail til:sht@diazu.dk også udarbejder vi en opgavebeskrivelse sammen, hvor jeg så matcher dig sammen med et diazu partner som helt sikkert ville varetage lige præcis din opgave. Dette er selvfølgelig også, gratis og uforpligtende.
Om ikke andet så må du have held og lykke i din søgen.