Hej :)
Jeg vil først og fremmest sige, at en konverteringsrate på 30% er at kalde for en succes. I forhold til dem der ligger varen i kurv. Har du prøvet at tjekke din konverteringsrate i forhold til antal besøgende på siden; Altså dem der bare lurer rundt. Tænk hvis de kunne smide varer i kurven også :)
Jeg har kigget lidt på din side og her er et par hurtige fif:
1. Det første der springer mig i øjnene, er dine bannerbilleder. De er fine, men forvirrer mig lidt. Der er forskellige fonte, nogle endda lidt ulæselige. Endvidere troede jeg at kunne klikke på dem - Hvilket skabte lidt "frustration", fordi jeg så ikke helt vidste hvad jeg så skulle gøre. :)
2 Måske skal du prøve at teste med et mindre bannerbillede og så få produkterne op, så det inspirere til køb med det samme. :)
3. Når jeg går ind på en produktkategori, så mangler jeg en CTA-knap - Den er der, men det er ikke fordi jeg tænker "okay, de vil virkelig gerne have mig til at købe det". Personligt når jeg shopper sådanne varer, så skal det bare være NEMT. Men prøv dig frem med det. :)
4. Når jeg går i min kurv, så er "Gå til betaling" orange? - Den røde køb nu knap lige under, fjerner mit blik for betalingsknappen. Jeg ville nok lave lidt forsøg der med en anden farve :) Evt. hvis du gerne vil lave mer-salg (hvilket jeg tænker er tanken bag de underliggende produkter), så prøv at lave en "Har du husket"/"relaterede varer"- boks, der popper op, når de tilføjer en varer til kurven eller når de går til kurven :)
5. Desuden så spurgte jeg lige min kæreste, der sidder ved siden af og laver regnskab (tænkte han havde brug for lidt krydderi), om hvad han ville søge på, hvis han skulle finde sådanne produkter. "Frækt undertøj" var svaret. Jeg ved ikke om du selv har gjort dig nogle tanker, men jeg vil anbefale dig, måske at kigge lidt på SEO i den forbindelse.
Alting handler selvfølgelig om at prøve sig frem, men først og fremmest er det vigtigt at du har en plan! En plan for hvad du vil, hvilke mål, målgruppe, evt. Søgeord, hvilke medier du vil bruge osv. Så undgår du nemlig at spilde unødvendige annoncekroner, tid og kræfter. :)
Sig endelig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med! - Jeg har en del ydelser, som du måske vil finde relevant og givende :)
De bedste hilsner
Anita