Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundeanmeldelser OSCommerce

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige opsat kundeanmeldelser på mit sit. Jeg skal dog have den til at skrive fornavnet på anmelderen på produktside over selve anmeldelsen.

Sådan her ser det ud nu http://www.made4men.dk/gavekort-vaerdi-200-p-1378.html.

Håber nogen kan hjælpe?

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 16:27

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 16:30

Er det muligt at du kan smide din kode til dette... Altså din product_info på en pm. For har prøvet at hente den, men det vil simpelthen ikke. 

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 22:24

Hej Hvejsel

Jeg syntes også andre osCommerce folk skal have lidt information

Jeg har egenligt ikke gjort så meget udover at hacke lidt på reviews koden, men følgende sql er hvad jeg laver for at få udtrække på products_info.php:

select r.reviews_id, left(r.reviews_text, 300) as reviews_text, r.reviews_rating, r.date_added, customers_name from reviews r where r.products_id = 4417 and languages_id = 4 and r.reviews_status = 1 order by reviews_id desc limit 2 

Det præsenterer jeg så på siden, mere har jeg sådan set ikke gjort.

Grunden til at jeg ikke lige har sakset koden er at jeg kører en bastard-version som er en mellemting mellem osc2.2 og en tidlig version af osc3

Tim

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 22:42

Den ligner meget min egen query. Derpå har jeg denne

<?php echo tep_break_string(tep_output_string_protected($reviews_query['customer_name']), 150, '-<br>') . ((strlen($reviews_query['reviews_text']) >= 150) ? '' : '') . '</td><td width="30%" align="right" valign="top">' . sprintf(TEXT_REVIEW_RATING, tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'infobox/rating' . $reviews_query['reviews_rating'] . '.gif', sprintf(TEXT_OF_5_STARS, $reviews_query['reviews_rating'])), sprintf(TEXT_OF_5_STARS, $reviews_query['reviews_rating'])) . ''; ?>

Og det er i denne jeg skal have lavet en eller anden php code for at trække kundenavnet frem.

Er OSC 3 noget værd?

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 07:56

Hej Hvejsel 

Som sagt skal du trække customers_name med ud i din sql-forespørgsel. Mht til osC 3 så er koden meget bedre stuktureret bla fordi der er brugt OOP (klasser) til at pakke kode ind i. Admin siden er virkeligt blevet bedre i forhold til osC 2.2 (jeg kører dog ikke den endelige version, og kommer nok aldrig til det da jeg har lavet rigtigt mange rettelser og koden har bevæget sig en hel del i mellemtiden)

Tim

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)