Kender du en der har brug for en arbejdsom og engageret slider, må du meget gerne tænke på mig. Min erfaring spænder bredt, fra butiksassistent (salg i specialbutik inden for outdoor og detailhandel), lagerarbejde (klassisk lagerarbejde som pluk, pak, modtagelse og afsendelse) og industri / produktion (intern transport med truck, emballering, klip i stål), til grafisk design (både online og offline), webudvikling og SEO, da jeg er uddannet lagerekspedient, mediegrafiker og webintegrator.. Jeg er en 100% serviceperson og er altid parat til at tage mig af kollegernes opgaver på en venlig, imødekommende måde, gerne med et positivt smil på læben. Jeg elsker nye udfordringer og afveksling, og går ikke af vejen for en ny opgave. Samtidigt er jeg meget fleksibel omkring opgaver hvor intet er for stort eller for småt, og går heller ikke af vejen for „rutinearbejde”. Jeg har prøvet en del forskellige ting i mit arbejdsliv, og er ikke bange for at prøve noget nyt. Det giver mig den fordel, at jeg ved en noget om meget. –Og det jeg ikke kan, det kan jeg lære. Jeg er en meget omgængelig person, der er god til at holde hovedet kold, selv om det går stærkt, god til at arbejde struktureret. To af mine store kvaliteter er min positive indstilling og min livsglæde, som jeg tager med i stort set alt, hvad jeg gør. Det er kvaliteter som jeg drager nytte af i min dagligdag, og som jeg anser som vigtige i mit arbejdsliv. Jobbet kan være både som fastansat og som løst tilknyttet / freelance. Jeg er bosat i Silkeborg – Midtjylland og har kørekort og bil, så kan let komme rundt Du kan se en del af mine grafiske referencer på min hjemmeside www.jeppesenOnline.dk. Skriv en PB, så vil jeg sende et komplet CV Med venlig hilsen Paw Jeppesen |
Hej Paw,
Hvor i landet bor du? Jeg kunne heller ikke finde det inde på din hjemmeside?
Vh,
Pro-Instruments