Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan få specielt telefonnummer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger; er der nogle der kan hjælpe med, hvordan man får sig et specielt telefonnummer, som måske er lidt lettere at huske, end den række af tilfældige tal, som man vil få stukket i hånden, hvis man ikke gør noget?

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 09:40

Hej. Du kan kigge her: http://guldnummer.dk/

Ellers har teleselskaberne typisk nogen, som kan hjælpe dig. Jeg købte f.eks. 60 60 80 00 ved CBB, for 1.250kr. for nogle år siden. :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:41

Det afhænger nu også af, HVOR specielt, det skal være. De fleste udbydere har en liste over tlf.-numre, du kan vælge i blandt, og her kan du som regel vælge en ny stribe eller lignende. Her er jeg f.eks. godt i gang med at købe et nyt abonnement hos TDC:

https://shop.tdc.dk/on/demandware.store/Sites-Private-Site/default/Cart-AddProduct?terminalId=&subscriptionId=SP01_756_71_MOBIL&FamilySize=1&instalmentPeriod=&instalmentRateId=&chosenAddons=&cgid=mobilesubscriptions

Jeg skal blot vælge "nyt nummer", så får jeg et par eksempler og kan vælge 'se flere numre' eller søge på "sidste 4". Her fik jeg netop efter et par forsøg 611-54321 frem, ikke værst synes jeg. Jeg kunne ovenikøbet supplere med 2966-4321 :-)

Et hint: Hvis du skal have flere numre, så i stedet for at købe dem i samme serie, f.eks. 3030-3001, 3030-3002 osv. er det nemmere at finde nyt nummer, hvis du bruger de sidste 3 eller 4 cifre, f.eks. 30601234, 54541234. F.eks. har jeg hovednummer 4354-3971, dir.mob. 5054-3971, 6063-3971 osv. Indrømmet, ikke nemme numre, men jeg skal således kun huske de 4 første for at kende nummeret. Hvis du kan finde nogle relativt nemme som de sidste fire, skulle jeg mene, at du er godt gående og klar til udvidelse, hvis du skal have flere numre.

En trøst: De fleste har jo dit nummer i deres adressebog og har måske endda fået det fra dig, hvis du har ringet. Omvendt, det er de færreste, som går og husker på telefonnumre. Hvor mange kan du f.eks. selv huske?

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 15:44

Jeg kiggede på guld nummer og diverse andre stedet og fandt flere gode muligheder, men så prøvede jeg at gå ind på oister og købte et 9kr simkort og opsagde det næste måned så jeg kunne flytte det til et andet selvskab :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:25

Hej

Den Blå Avis - www.dba.dk - er også et godt sted. Her har jeg købt et par gode numre til en fair pris

Hilsen Morten

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 09:42

Maton:

Som overskriften siger; er der nogle der kan hjælpe med, hvordan man får sig et specielt telefonnummer, som måske er lidt lettere at huske, end den række af tilfældige tal, som man vil få stukket i hånden, hvis man ikke gør noget?

Man kan med så meget andet købe sig fra det. Guldnummer.dk, Dba osv. - Dog nægter jeg at betalte 10.000 for et telefonnummer.
Jeg har også hørt om 70-numre, der har kostet op mod 100.000

Jeg undersøgte bare ved de forskellelige teleselskaber, hvad de havde af lækkerier.
Jeg fandt mit gamle firmanummer hos noget der hedder Teleplus. Det var 30 40 60 40, og det gav jeg samlet 49kr for (rykkede det til mit eget selskab).

Mit nuværende firmanummer, fandt jeg som taletidskort. Gik simpelthen ned i Fakta, og kiggede på alle de "start pakker", som der var. Det er ofte nummerserier, så chancen for at man kan finde nogle gode numre til billige penge er stor. - Og igen, kan man nemt flytte nummeret til et alm abonnement Smile

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)