Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger industri køkken eller lign i Odsherred

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en ven som vil starte et micro bryggeri, alt er købt ind men han mangler bare lokalet.

Kender du nogen eller har du noget i Odsherred som kunne godkendes til dette må du meget gerne skrive. Det behøver ikke at være ret stort, her snakker jeg om 20 kvm er helt fint

Mvh Jimmi 

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke en kantine i området du kan leje efter behov i området? Ofte den bedste løsning, ellers tag fat i en lokal slagter eller ligne, da de ofte ikke skal bruge deres køkken efter kl 17

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

En kantine er for stort og det skal være permanent. Han skal have det 24/7 ;-)  

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Opsvinget.dk

Har tænkt lidt, jo måske en lille kantine eller cafe kunne måske også bruges ;-) 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med en af de lokale sportsklubber - der er mange som næsten ikke bruger køkkenet mere, eftersom folk som "lige hjem"..

De mangler sikkert også penge, så måske de er klar på en aftale til fælles gavn :)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den tanke har jeg også haft, men dem som ligger her i området er ekstreme små ;-) Men vil da kigge en ekstra gang ;-) 

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal ikke regne med at hvis du skal leje et køkken og have adgang til det hele tiden er billigt. Hvad med at leje der en hos en restaurant eller kantine. Mange erhvervskoler har en kantine og de bruger den ofte ikke efter kl 17.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jeg har lejet køkkener før rundt omkring i Danmark og det har ikke været dyrt. 

Som jeg skrev tidligere, skal der være adgang 24/7 så der kan ikke deles med nogen ;-) De kan heller ikke lave nogen, med alt det udstyr der skal opstilles 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)