Hej Aminoer Jeg vil indledningsvist gøre opmærksom på, at jeg ønsker at holde denne process forholdsvis anonym indtil vi (forhåbentlig) har et emne at gå videre med. Sagen er den, jeg repræsentere et webbureau, som allerede er i drift. Vi har kontor, servere, maskiner og alle andre nødvendige resourcer til at vækste. Vi består af en grafiker og en udvikler, men må sande, at en sælger er nødvendig for at vi kommer videre med den hastighed vi ønsker. Vi søger derfor kontakt til personer, som kunne tænke sig at blive en del af virksomheden og stå for det opsøgende salg. Vi når markedet 360 grader rundt og varetager både udvikling og driften i form af hosting, SEO mv. Vi holder til i Århus i et 4 år gammelt domicil med alt hvad der i dag kræves af faciliteter, lige fra kantine, fitness, biograf, konferencerum og naturligvis mødelokaler og reception. Her bor vi med en række andre IT selskaber. Smid mig endelig en PM, hvis du mener, at det kunne være noget for dig. |
Hej Username,
Jeg driver selv en it virksomhed og har haft flere sælgere på for at se om det kunne trække noget og jeg har erkendt at det har været spild af tid og penge.
Markedsføring online til en brøkdel af prisen har givet meget bedre afkast, så jeg tror at en med indsigt i markedsføring vil kunne trække mere for jer end en telefon/kørende sælger.