Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside i WordPress

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 10
Fra  HenriksFoto.com Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter mit sidste oplæg, har jeg lavet en ny hjemmeside I WordPress.
Kunne i den forbindelse godt tænke mig at få nogle tilbage meldinger om hvad andre synes.

Siden er på følgende link.

www.henriksfoto.com

På forhånd mange tak for jeres tid

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik 

Tak for snakken i går - Jeg synes din hjemmeside har gjort store fremskidt visuelt. Rigtig godt arbejde med designet og opsætningen. 

Der er stadig plads til flere forbedringer, men der er virkelig gjort fremskidt! 

Fra Maribo
Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 10
Fra  HenriksFoto.com Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Selv tak. 😊

Der har godt nok været en del at lære, men har virkelig forsøgt at gøre den enkel og med billederne i fokus.
Er enlig blevet rigtig glad for resultatet, tros at der skal laves lidt hist og pist, og det skal jeg nok finde ud af, af vejen. 😀
Takker for din ros.
Henrik

Fra Maribo
Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 10
Fra  HenriksFoto.com Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej J.B.

Tak for tilbudet, men nej tak.

Henrik

Tilmeldt 15. May 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Simplestyle.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

J.B har faktisk ret, for siden trænger til en omgang design, og noget mere tekst. Sidder man på dit site med en smartphone, er der alt for store mellemrum og dit logo står på en rigtig irriterende måde. Siden du en en dygtig fotograf så syntes jeg dit "her er jeg" billede er rigtig kedelig, og ser på ingen måde profesionelt ud.

Der kan gøres rigtigt mere og man savner de "waaaauu" følelse 😊

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik H. Olsen:

Hej Simon

Selv tak. 😊

Der har godt nok været en del at lære, men har virkelig forsøgt at gøre den enkel og med billederne i fokus.
Er enlig blevet rigtig glad for resultatet, tros at der skal laves lidt hist og pist, og det skal jeg nok finde ud af, af vejen. 😀
Takker for din ros.
Henrik

Det var så lidt :-) 

De andre i tråden har muligvis ikke set dit udgangspunkt fra forleden, derfor skal du selvfølgelig se deres kommentarer med en smule afstand. Når det er sagt er der selvfølgelig stadig forbedringsmuligheder. Da jeg kan forstå at budgettet i første omgang er skrabet, så synes jeg du skal blive ved med at få respons, og arbejde videre med siden. Hvis du har haft viljen til at nå her til fra udgangspunkt på så få dage, så kan du helt sikkert ende ud med et rigtig godt resultat på sigt. 

God vind! :-)

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik,

Som Simon skriver har jeg ikke set udgangspunktet, men hvis man tænker på at du er fotograf og skal bruge din side til at vise fremtidlige kunder hvad du kan tilbyde, så ser siden alt andet end pro ud. 

Jeg kan godt forstå at der er begrænsninger i hvad du kan/vil bruge på siden, men tænker at der er nogle lette løsninger som vil få dig langt på literen. Prøv evt. at Google "Free photography theme wordpress" og se om der ikke findes et gratis tema som du kan lide, og så bygge ud fra det.

Se evt. her: http://designscrazed.org/creative-responsive-photography-wordpress-themes/

Forside billedet du bruger er uskarpt (hos mig), og jeg tænker at du sagtens kan vise et bedre billede som det første.

Tænk på at de mennesker som ser din side, skal kontakte og booke dig. Så siden skal udstråle kvalitet og professionalisme.

Hvis du bygger videre på den, og ønsker endnu et "tjek" er du velkommen til at skrive.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Maribo
Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 10
Fra  HenriksFoto.com Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa.

Jeg arbejder næsten hverdag en smule på hjemmesiden.
Jeg takker for alt jeres feedback og sætter stor pris på det.
Jeg har aldrig lavet noget i WordPress og det er helt nyt for mig. Og det der er kommet ud af det indtil nu er 100% selvlært.
Jeg bruger jeres råd og vejledning til at prøve at gøre hjemmesiden så perfekt som muligt.
Men stadig med tanken at alle ikke har den sammen smag og tankegang.

Håber at I stadig har lyst til at kikke forbi min side og se hvad der er sket af nye ting en gang imellem 😀

Lige nu har jeg lidt text problemer på forsiden, men valgte at holde inde for i dag, da jeg trængte til en pause.

Venligst

Henrik

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik H. Olsen:

Heysa.

Jeg arbejder næsten hverdag en smule på hjemmesiden.
Jeg takker for alt jeres feedback og sætter stor pris på det.
Jeg har aldrig lavet noget i WordPress og det er helt nyt for mig. Og det der er kommet ud af det indtil nu er 100% selvlært.
Jeg bruger jeres råd og vejledning til at prøve at gøre hjemmesiden så perfekt som muligt.
Men stadig med tanken at alle ikke har den sammen smag og tankegang.

Håber at I stadig har lyst til at kikke forbi min side og se hvad der er sket af nye ting en gang imellem 😀

Lige nu har jeg lidt text problemer på forsiden, men valgte at holde inde for i dag, da jeg trængte til en pause.

Venligst

Henrik

Hej Henrik 

Man kan sige, at der er sket nogle ting, siden første gang jeg var på din side.  Her endnu et par råd og tanker: 

1. Øverst i højre hjørne har du en masse ikoner til sociale medier. Er du til stede på dem alle? Eller ville jeg fjerne dem.  Generelt set, ville jeg nok bare erstatte det med kontaktinformationer, så de bliver mere tydelige med det samme man lander på siden. 

2.  Netop kontaktinformationer kunne være mere tydelige. Kunder vil helst ikke tænke, så server det. Har du evt. overvejet en kontaktformular, evt. på hver side, så det er nemt for kunden at skrive til dig? Gør dit telefonnummer trykbart, således at hvis dine besøgende kommer fra mobil, så vil de kunne ringe direkte op - uden at skulle taste nummeret. 

3.  Tekster - I dine menuer mangler der lidt salgstekst. Selvom dine billeder er fine, er en god salgstekst medvirkende til en bedre CTA.  Og så er det godt for din SEO :D Har du brug for hjælp til dette, så sig til :) 

Jeg håber du  kan bruge dette til noget! 

Ha' en god dag! 

/Anita 

Fra Maribo
Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 10
Fra  HenriksFoto.com Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anita

Tak for at du brugte tid på at se min hjemmeside, og give mig svar retur.

Jeg er tilstede alle de steder, som der er ikoner til, vis du trykker på dem så kan du se det. Der er bare et par stykker der lige skal opdateres, så de passer til HenriksFoto.

Men ellers har jeg nok fået alt på som du har beskrevet, ud over salgs tekst, men det kommer med tiden.

Skal lige have dem skrevet først :-) Og have lidt hjælp den vej.

Men efterhånden er jeg ved at være tilfreds med siden, og efterhånden mener jeg at der kun mangler salgs tekst og lidt flere billeder i Galleriet.

Håber at www.henriksfoto.com efterhånden favner bredt og at alle mennesker i alle aldre kan forstå min hjemmeside, og hvad det er jeg gerne vil og tilbyder.

Venligst

Henrik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)