I starten af Januar sendte jeg min Asus Transformer Pad (tablet) til reparation via Asus Support og pakken blev afhentet på min privatadresse af DHL, da jeg så i dag ringede til Asus for at høre hvornår jeg kunne forvente at modtage min tablet får jeg af vide at den er skam blevet afsendt retur med Fedex og de kan se jeg har modtaget pakken og kvitteret med min underskrift Fredag d.22 Januar kl 13:50
Når jeg kontrollere tracking nr på fedex website kan jeg ganske rigtigt se at der er udleveret, se trackings herunder.
Problemet her er at jeg aldrig har modtaget eller kvitteret for modtagelsen, hvad gør jeg her ? jeg tænker måske en chauffør har begået en fejl eller måske endda stjålet den da han måske kunne se forsendelsen indeholder varer fra Asus.
Gode råd er vel modtaget, det er en tablet til 4000 Kr.
Hej.
Kontakt dem igen og sig du ikke har modtaget pakken og at du gerne vil se underskriften + gps koordinater for at se præcis hvor pakken er udleveret
Jeg har kontaktet Fedex i dag og damen jeg talte med fortæller at de ikke GPS tracker deres chauffører, jeg har ikke set underskrifts bilaget/kvittering. Hun vil prøve at tage kontakt til den pågældende chauffør og vender først tilbage på Mandag. Jeg vil naturligvis bede hende om at jeg kan få lov til at se underskriften, da den helt sikkert er min egen.