Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du deleøkonomi i din virksomhed? - Markedsanalyse

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at lave en markedsanalyse inden jeg lancerer min virksomhed. Jeg har i den anledning behov for yderligere 4-5 virksomheder, som ønsker at deltage i undersøgelsen.

Min virksomhed skal rådgive B2B omkring brugen af deleøkonomi, herunder brugen af digitale platforme og deleøkonomiske strategier, blandt andet i markedsføringsøjemed.

Analysen foregår ved, at jeg udarbejder en "beta-rapport" for deltagervirksomhedens deleøkonomiske potentiale, hvor jeg nævner forskellige platforme og strategier, som kunne være relevant for deltagervirksomheden.

For at undersøgelsen skal give mening, forventer jeg konstruktiv kritik af den udarbejdede beta-rapport.

Umiddelbart er jeg interesseret i alle branchetyper, men som følge af hvor deleøkonomien befinder sig på nuværende tidspunkt kan det være nødvendigt at frasortere enkelte branchetyper, såsom f.eks. advokatvirksomhed og revisorer.

Endelig vil jeg meget gerne høre, om der er virksomheder som i dag benytter sig af deleøkonomi, og i så fald, hvordan I bruger det.

Mvh.
Michael

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)