Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsidé til vurdering!!!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Til daglig er jeg studerende på HA og har erfaring fra opstart og udvikling af min egen webshop

Jeg er ny på Amino og har brug for nogle vurderinger på min virksomhedsidé

Ideen går basalt set ud på, at lave madopskrifter tæt på eller udelukkende bestående af tilbud i div. tilbudsaviser fra supermarkeder. Der skal være ugentlige madplaner, hvor hjemmesiden skal hjælpe med at finde rundt, i den meget store "tilbudsjungle" div. supermarkeder tilbyder. Det vill derfor være nemmere for mange, at handle billigt og sundt. Hjemmesiden skal udarbejder indkøbssedler via en app som er struktureret efter supermarkedernes indretning. Altså, det vil ved brug af disse opskrifter hjælpe mange i den forvirrende tilbudshelvede og gøre indkøbene hurtigere og langt nemmere.

Jeg håber på en saglig vurdering og debat.

På forhånd tak!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 19:06

Hvor studerer du ha henne ?

Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:09

SDU i Odense :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 19:50

Hej, du får en billig hjemmeside på Surftown.dk. Den er let at opbygge med Suftowns standradprogrammer og billig ar hoste.

Jeg har selv oprettet min hjemmeside der.

Se evt. min hjemmeside.

Andelsbolig.nu

Klaus Folmann

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 20:40

Hej Fredjens, 

Jeg kan egentlig godt se det for mig, at din idé kunne blive til en lille succes "besøgstal"... Men det bliver nok højst sandsynligt aldrig nogen så stor succes, at du ville kunne leve af det :) Jeg forestiller mig at det vil kræve sindsygt meget tid at vedligeholde hjemmesiden, fra uge til uge?

Jeg kunne skrive om det i flere timer... Men grundlæggende så ville min dom være: Jeg havde ikke brugt mange minutter på det! :) Det er skruen uden ende, og uden reel mulighed for at tjene lidt skillinger... 

Vh, 

Meal4U.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:45

Jeg kan godt se hvor du vel hen, og ideen er som sådan god nok. 

Hvis grund-ideen er at jeg som "bruger" at denne service skal spare penge, enten af nød eller af lyst så er der vel lettere måder at gøre det på?

Ser umiddelbart disse udfordringer ved din idé:

1. (Som tidligere nævnt i tråden) Rigtig meget kontinuerligt arbejde fra din side
  2. Varer som er ved at udløbe kommer ikke med i tilbudsaviserne (køb til 15kr. / piskefløde til 2kr.)
  3. Hvor vil du få opskrifterne fra?
  4. Hvor vil du vide fra hvad jeg allerede har i hjemmet af fødevarer?

Der findes en del andre værktøjer som arbejder på noget ligende, bla. tilbudsportalerne, guides til at lave mad af rester osv.

Håber du kan bruge feedbacken til noget.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Glæd dig til et underskud. Der findes et hav af apps der allerede gør det.

Så held og lykke med dit outdatede website!

Tilmeldt 15. May 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Simplestyle.dk Skrevet kl. 08:09

Når Hr.Hans2 vil du dele din erfaring med os andre ?

Det lyder til, at du tidligere har haft håret i postkassen :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er ironisk, at han ikke engang har lavet en markedsundersøgelse. Desuden er ideer værdiløse, medmindre man har et patent!

Fra Billum
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:57

Hans2:

Jeg synes det er ironisk, at han ikke engang har lavet en markedsundersøgelse. Desuden er ideer værdiløse, medmindre man har et patent!

Du er ikke særlig konstruktiv! Nogle gange skal ideer bare luftes. Alt for mange sidder derhjemme og piller skidtet ud af navlen uden at komme afsted. Jeg har i tidens løb luftet mange ideer herhjemme uden tanke for, om de fandtes i forvejen. Nogle gange får man gode input, som rent faktisk kan bruges i den videre idéformulering og -modning. Dine kommentarer får ikke ligefrem tankerne til at spire....

Når det er sagt, er det nok en idé, jeg heller ikke turde kaste penge efter. Jeg ved ikke, om jeg er den gennemsnitlige forbruger, men jeg ville ikke selv gøre brug af en app, når jeg er ude at handle.

Michael

Ny anmelderrost børnebog for de 5-10-årige: Blåskæg 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)