Kære iværksættere,
Vi er to studerende ved Aarhus Universitet, BSS, som i øjeblikket skriver vores specialeafhandling omhandlende strategiplanlægning i iværksættervirksomheder. I den forbindelse ønsker vi at undersøge, i hvilken udstrækning danske iværksættervirksomheder benytter sig af strategiprocesser, hvorfor vi tillader os at henvende os til jer. Vi vil derfor blive meget taknemmelige, hvis I vil bruge 2 min. på at besvare vores spørgeskema. https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=A5DD3N4R921N Vi er i gang med at undersøge et felt som generelt mangler fokus og opmærksomhed rent akademisk, så det ville være super fedt hvis I har mulighed for at hjælpe med distribueringen.
På forhånd mange tak for bidraget.
Med venlig hilsen, Thomas Alexander Hessel & Jacob Bredvig Larsen, Cand.ling.merc., Virksomhedskommunikation - Aarhus Universitet, BSS |
Done.
Jeg har en kommentar til spørgsmålet: "Har den multidigitale udvikling og de vedvarende digitale muligheder gjort det nemmere at blive iværksætter?"
Jeg ved ikke, hvad I mener med hverken 'multidigital udvikling' eller 'vedvarende digitale muligheder'. Jeg skulle nok have haft en "ved ikke".
Held og lykke med opgaven!