Hejsa alle Aminoér Så er jeg kommet online med min webshop. Men i kender det sikkert selv - man kan stirrer sig blind når man har siddet med det i mange timer. Jeg vil super gerne høre konstruktiv kritik af min shop, forslag til forbedringer, fejl, design kommentar, flow, check out osv. Jeg har bevæget mig ind på et farligt marked hvor jeg ved man skal give den gas for at komme fremad - men jeg er klar ;) Tjek siden her: www.minimirakler.dk God aften til alle Mvh Malene |
Hej Malene,
Som udgangspunkt så er du sluppet ret godt fra det...! Fed webshop...! :) Du får nok mange anbefalinger fra andre også, men her får du lige en enkelt fra mig.. Hvis du ser på produktsiden: http://www.minimirakler.dk/shop/en-fant-lux-531p.html "Eller en hvilken somhelst anden produkt-side", så er "Send til en ven" til højre, og "Læg i kurv" til venstre..
Jeg ville klart mene at de to knapper på bytte plads? :) Og måske endda bytte farve også...?
Jeg har altid fået afvide at det er fyfy at læg i kurv eller lign. knapper har røde farver? :)
Håber at du kan bruge det til noget?
Vh.
Meal4U.dk