Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HTML 5 / 3 parts tag Webbannerannoncering! HJÆÆÆLP!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Jeg leder efter en udvikler eller et computergeni der kan levere et skræddersyet 3 parts tag som vi kan videregive til annoncøren.

Det drejer sig om et webbanner hvor vi selv skal levere materiale. Ved uddybning kan jeg træffes på 23746633 eller via. spørgsmål her på sitet.

Det er et såkaldt F1 banner som er illustreret her:

http://viborg-folkeblad.dk/?bannertest=baggrunds-test

De bedste hilsner 

Joachim Pedersen

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 14:31

Hej Joachim,

Dit F1 Banner er et standard "Rubrik Banner" 300x250.

Nu har jeg arbejdet med web i en del år, men jeg forstår ikke din opgave... Kan du beskrive hvad du mener med "3 parts tag"?

Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:36

Hej,

Det er udbyderen der forlanger at jeg skal levere dette..

Som udgangspunkt er det en "produkt roulette" fra vores hjemmeside som vi ønsker skal være på dette Rubrik banner. Se vores hjemmeside www.mav.as og scroll lidt ned på forsiden. Ude i venstre side vil der være en "Gode Tilbud" rubrik hvor bilerne skifter ca. 2 gange i minuttet.. Det er denne rubrik som vi er interesserede i at få ind på folkebladets hjemmeside. samtidig er det vigtigt at den også skifter bilerne ca. 2 gange i minuttet inde på folkebladet's hjemmeside.

mvh. Joachim

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 15:55

Hej Joachim,

Nu forstår jeg det... Tror jeg.

Du vil have et banner(GIF eller Flash) som skal skifte bilen ud hvert 30 sek x antal gange. For hvis det er et banner skal det jo være GIF eller flash.

Men hvis du vil have en dynamisk løsning som henter det nyeste hver gang så skal der bare laves en lille stump kode som gør dette :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)