Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp med råd til min webshop/facebook

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 4
Fra  brugtognyt.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har startet egen virksomhed. en webshop hvor jeg hele tiden får lagt nye vare ind. på facebook har jeg mere end 3000 likes. hvor jeg startede med at sælge osse jeg ville så have en hjemmeside. og alt det der jeg har masser af trafik der men ingen ligger ordre den vej igennem skal jeg stoppe med at sælge via facebook eller er min hjemmeside bare røv kedelig.

håber nogen kan komme med et godt råd.

mvh michael søndergaard.

ps hjælp modtages med kyshånd 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:31

Bare lige hurtigt kigget, så ligner din side et rod, og teksten på produkterne indgyder ikke meget tillid. Det kan du blandt andet takke de falske Kinesiske webshops for.

Nogle produkter har "Ring for pris!". Nah, så vil jeg hellere finde en anden forhandler, så desperat er jeg ikke. Du må virkelig overveje en helt ny side, og anden tilgang til priserne. Få eventuelt andre til at skrive dine tekster.

Den måde man sælger ting på Facebook virker ikke lige så godt på en webshop. Facebook er bare et nummer til indbetaling, sted at hente og nummer at kontakte på. Når folk handler på en webshop, så vil de bare indtaste deres kortinfo, leveringsadresse og så fyre den bestilling afsted.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 24. Feb 16
Fra  brugtognyt.dk Skrevet kl. 13:35

hej jonas tak for dit input det vil jeg helt klart lige få kigget på.

ja det med tekster er jeg klar over er ordblind så det beklager jeg og jeg vil straks se om jeg kan finde en til at lave tekster for mig 

Tilmeldt 24. Feb 16
Fra  brugtognyt.dk Skrevet kl. 14:03

når du skrive anden tilgang til priserne hva mener du så der

Tilmeldt 24. Feb 16
Fra  brugtognyt.dk Skrevet kl. 14:04

når du skriver anden tilgang til priserne hva mener du der

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)