Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange varer i kurv, men ingen salg??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 23
Fra  cherries ApS Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg driver en webshoppen www.Cherries.dk.

Jeg har en masse kunder som smider varer i kurven og kigger på kurven, men køber ikke?? Hvad kan være galt? Har jeg alt for få varer? Jeg har gjort det gratis at sende fragten, men synes ikke det har givet noget??

Nogen her der har nogen ideer? Hvad skal man gøre??

Tak på forhånd!

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 99
Fra  Medieland.dk Skrevet kl. 18:05

Hej

Faktisk så kommer der en cookie warning ned i toppen af min skærm, som jeg ikke kan læse, da den har grå tekst på sort baggrund. Endvidere dækker den for hele min topmenu, inkl. indkøbskurven....... 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 18:36

Hejsa,

nu ved jeg ikke hvor du skaffer dine kunder fra - men hvis det er fordi du laver konkurrencer osv. kan det jo være derfor. Og hvor mange er "masse kunder" ?

Ellers vil jeg anbefale dig at enten fjerne eller rykke det ned i bunden med "kunderoplysninger" altså det med de skal oprette sig som kunde. Det tror jeg folk går lidt kolde i. De bør være muligt at købe uden at skal oprette en konto.

Forsendelsesmulighederne gør mig forvirret, hvad er forskellen - jeg ved godt at den ene er med omdeling og det andet sendes som brev. Men jeg synes du skal fjerne den ene mulighed, eller måske lave med og uden omdeling.

Under godkend ordre, er der nogle årsag til at man skal sætte to flueben - er det ikke nok at de acceptere forretningsbetingelserne ?

Held og lykke med projektet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)