Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er 12 år og vil starte en webshop. HJÆLP!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en dreng på 12, der gerne vil være iværksætter. Jeg har hørt at man skal være 18, for at eje en webshop. Mine forældre vil ikke have at virksomheden står i deres navn. Så jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre.

Håber i svarer:)  Vh Silas.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

vente til du bliver mindst 15 og kan søge dispensation - HVIS dine forældre så vil være med. Som 12 årig går den helt enkelt ikke. Der er ingen muligheder for lovligt at drive noget som helst når du er 12 - 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug de næste 6 år på at lære en masse og evt. find en person i dit lokalområde der driver webshop som du kan hjælpe med.

Lad vær med at kaste dig ud i at drive virksomhed i så ung en alder, det kan gå forfærdelig galt. Find en måde hvor du kan få en fod indenfor på en anden måde.

Der er sikkert en rigtig god grund til at dine forældre ikke er med på idéen.

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silas. 

Fedt at du vil være iværksætter i en alder af bare 12 år! ;-) 

I Følgen loven er der desværre nogle begrænsninger.. Derfor vil jeg anbefalde dig følge ting : 

-  Sæt dig ind i hvordan de følgende elementer i en Webshop er. De kan let googles ;) 
Herunder hvad er et domæne, hvad er et webhotel osv. 
Til ren og skær erfaring og viden - du kommer måske aldrig til at bruge det, men du vil helt sikkert føle dig tryg den dag du står i en evt. situation. 

- Research dine ting - det gjorde jeg selv da jeg gerne ville i gang. Det har givet mig en stor viden indenfor et emne jeg overhovedet ikke bruger i dag.. Men jeg er utrolig glad for de ting jeg har taget med videre derfra. :-)

- Sæt dig ind i hvordan hele ''iværksætterverden'' fungerer. Følg evt. andre iværksætterenettet. Af dem vil du kunne finde stor inspiration.
   Casper Blom, Rasmus Borup og Martin Thorborg som eksempler.  (Martins videoer på youtube er utrolig gode) 

Og igen du er ''kun'' 12 år, brug den kommende tid på at få viden, så du ikke står som 16-20 årig og skal undersøge alle de ''kedelige ting'' som du kan undersøge nu. 


Husk én ting. - du må aldrig give op. Det skal nok blive din tid! 


Held og lykke. 

- Patrick




Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de hurtige svar! Er nu blevet lidt klogere. 

Vh Silas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)