Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cool nyt chat plugin til din website/webshop - Hvad Synes i?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Fra  resend.io Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey guys and girls

Har over den sidste periode brugt det meste af min tid på at udvikle et simpelt chat system som folk nemt og hurtigt kan tilføje til deres egen side med en enkelt linje html kode. Tanken er bare at have en nem måde at yde assistere/yde support til kunder/brugere og en ny måde at personliggøre salgsprocessen.

Jeg var sådan set bare træt af de allerede-eksisterende løsninger som i min mening enten for dyre for små virksomheder eller er gamle og akavede, så jeg satte mig for at lave noget der ville være moderne og lækkert som nye/små online virksomheder uden den store kapital skulle kunne få glæde af.

En anden ting er at det integrerer med den populære chat app Slack, så super hvis i allerede bruger det (kan jeg klart anbefale)

Jeg regner med at launche betaen her om 1-2 uger, men jeg tænkte lige jeg ville have Aminoerne's accept før jeg kører videre. Hvis i er friske kan i teste den her

https://resend.io/?ref=amino

Alle spørgsmål og feedback/ideer til funktionalitet er mere end velkommen og til sidst, er det noget i kunne se jer selv bruge i fremtiden?

Tusind tak

Mads

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 12:34

Super cool layout.. det virker rimelig hurtigt og ligetil. Cool at du også svarer i din demo! 

Der er helt sikkert et hul i markedet, og jeg er enig i at de fleste andre virker langsomme og komplicerede.. måske kan du ramme nogle ved at integrere med Wordpress

Jeg bruger selv slack, og det virker umiddelbart oplagt, men hvordan vil det komme til at virke i praksis? Bliver det sendt som private beskeder, eller? 

PS: Cool at du ikke kopiere Facebook-chat som alle de andre..

Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Fra  resend.io Skrevet kl. 13:40

Fedt at du kan lide det

Hvis folk er interesseret i at have det some wordpres login, så helt sikkert det er en super ide.

Som det virker nu, så åbner vi en ny Slack channel for hver samtale der startes. Det gør det let at få andre på holdet (medarbejdere, supportteam) til at hoppe ind og bidrage til samtalen.

Denne samtale arkiveres så efter 1 days inaktivitet, men den bliver åbnet igen hvis kunden kommer tilbage og skriver

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)