Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. Udvikling af Restaurant Center

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Er uddannet kok, så tænker meget på mad, og det gjorde jeg også igår, hvor jeg kørte forbi et kontorkompleks der var til leje, og tænkte om det ikke vil kunne fyldes op med 3 - 4 restauranter.

Er der nogle som kan se muligheden, hvis der overhovedet er, og kunne tænke jer at indgå et samarbejde for måske at få det op at Stå?

Ville også gerne arbejde på food trucks som koster 8500 kr. før skat, hvis der er nogle som kunne tænke jer det.

Med Venlig Hilsen

Andreas

madvedbordet@hotmail.com

Tilmeldt 8. Feb 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:39

Hej Andreas.

Du skriver ikke noget om HVOR i landet du tænker.

Men jeg savner noget i DK som jeg oplever i udlandet.

Nemlig en håndfuld restauranter der deler spiseområde (borde/stole) for når man er flere der går ud, så er der altid nogen som må gå på kompromis.

Tænk hvis man gik ind et sted hvor der er 5-6 "baser" hvor man bestiller, betaler og henter sin mad og så sætter man sig i fælles spiseområde.

Det kunne være en kinesisk, en italiensk, en sushi, en trditionel dansk, en burgerjoint.  Dermed kan dem der går ud sammen og spise, vælge mad fra den "base" man vil og så sidder man alligevel sammen.

Det ville kunne gøres ved at de 4-5-6-7-8 "baser" alle er selvstændige kokke/restauranter og så igennem huslejen betaler man for spiseområdet og måske også for fælles afrydning og opvask.

Tilmeldt 7. Jun 12
Skrevet kl. 10:00

Hey

Den twist havde jeg ikke lige tænkt helt over.

Har du noget med opstart af firmaer eller skills indenfor restauranter?

Måske er der nogle som igen vil kunne hjælpe? Bor i Roskilde, men så kontorkompleks til salg i Ballerup, som kunne være mulig, men der burde også lægge andre.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:16

Det er vel det koncept som findes i en masse storcentre hvor man ofte samler lande og kontinenter sammen i et område hvad buffet og fastfood angår. Feks mexikansk, italiensk, spansk, tyrkisk i samme del af shoppingcentret. Sørg bare for at der er god kundebelægning.

Tilmeldt 7. Jun 12
Skrevet kl. 08:51

Kære Isaac

Det ville nok blive lidt henad Torvehallerne i forstæderne eller provinsen.

Har du tænkt nærmere om hvad du havde af planer, og havde du på nogen måde mulighed for at skyde penge i? Kunne eventuelt bare være en food truck til at starte med?

Med Venlig Hilsen

Andreas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)