Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af vand fra Grønland.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg gerne vil importere Grønlands lækre vand som wholesale. Og tappe det i egen glasflasker her hjemme.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ud over en leverandør af vand på/fra Grønland - og en shipper der kan transportere det sikkert - beholdere i DK formentlig med køling for at undgå bakterier - tappeanlæg, flasker - lager og transport system ud til kunderne - som du jo også skal ha fat i -  - så er det fødevarestyrelsen som skal godkende det tappet på flaske osv

Jeg har set artikler om grøndlandsk vand der blev tappet og solgt dyrt i Dubai - og planer om at transportere hele isbjerge og tå dem op nyt sted som drikkevand, men der er ingen tvivl om - det er dyrt det her - som stand-alone projekt - men der kan sikkert være marked

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det lyder som en rigtig god idé til et firma Yes Men du vil nok få spændt ben, af alle de eco, Co2, WHO, Greenpeace osv. som vil redde isen, luften og den rene vand på jorden Zip it!

Det lyder jo som en meget forurenende proces, at fragte vand så langt, "bare" for at kunne sælge Grønlandsk rent vand, til dyre penge :-)

Jeg tror det bliver ALT for dyrt vand, og dit firma vil blive svinet totalt til, på div. sociale medier Confused

Men held og lykke med projektet Yes

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Man kan da lave noget koncentrat af det grønlandske vand...

Så ska det bare fortyndes når det kommer til danmark,

Så sparer man en del penge på fragt...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael_N:
Man kan da lave noget koncentrat af det grønlandske vand...

Det er sgu den bedste joke jeg længe har hørt - Det er lidt af en umulighed det du foreslår.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

En i mit netværk har været i berøring med dette, da en franskmand har forsøgt med eksport til Saudi Arabien.

Han arbejder vist dog ikke for Grønlands turist- og erhvervsråd længere, men her er deres hjemmeside.

Det ligner mest at omhandle turisme, men de har også med iværksætteri og erhverv at gøre:

http://www.greenland.com/da/

Held og lykke med projektet :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Læste om nogle fra England som solgte komprimeret luft til kinesere. Der skal nok være et marked for din idé :)

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://fodevarewatch.dk/Drikkevarer/article7395087.ece

Iøvrigt er det ikke så forurenende, som man skulle tro, da de fleste skibe sejler tomme fra Grønland efter de har været der med forsyninger.

Jeg var iøvrigt med til en logokonkurrence for en del år siden, hvor der skulle designes et logo til brug for at indikere, at et produkt indeholder vand fra Grønland. Her var mit bud Huh?

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)