Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af tekstilvarer fra Sydamerika

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg arbejder på at søsætte et projekt, som omhandler import af produkter fra Sydamerika - hovedsageligt Peru.

Jeg har dog ikke haft success gennem mit eget private netværk til at komme i kontakt med nogle eksportører, og spørger derfor jer om hjælp.

Produkttyperne vil hovedsageligt være forskellige tekstiler - til at starte med.

Enhver hjælp modtages med kyshånd!

På forhånd mange tak!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 21:41

Tekstilvare er jo et meget vidt begreb, så du må være langt mere specifik i hvad det er du søger.

På mig virker det lidt underligt at du vil importere så specifikke ting, uden overhoved at kende noget til producenter eller eksportører. En absolut forudsætning er først og fremmest at du kan Spansk, glem at om at kommunikere på engelsk.

Tilmeldt 25. Feb 16
Skrevet kl. 21:55

Hej Ravn.

Mange tak for din feedback.

Beklager den mangelfulde specificering - du får lige lidt yderligere her:

- Produkterne er halstørklæder, trøjer, sokker, vanter osv. af materialet Alpaca-uld.

- Jeg er bekendt med, at spansk er en nødvendighed i forhold til dette, og den del har jeg styr på.

- Jeg har basis kendskab til produkterne, men har ikke kontakterne til at skabe et distributionsnetværk.

I forhold til producenterne, ville det mest interessante for mig være, at få direkte kontakt med nogen i - eller tæt på - de indfødte stammer i Peru, som star for produktionen af denne type produkter. Jeg er mest interesseret i at få så tæt kontakt til de indfødte, da jeg på den måde bedre kan sikre mig, at pengene jeg betaler for varerne, rent faktisk går til "de rigtige", og ikke unødvendige mellemled.

Jeg tænker, at på denne måde, vil det også være nemmere at få produceret sit eget brand, men igen - det er ikke noget jeg har erfaring med.

Jeg håber ovenstående giver et bedre indtryk af hvad jeg søger.

Endnu en gang tak! :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 08:37

Hej igen

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med kontakt til nogen stammefolk - umiddelbart tror jeg det vil kræve at man selv opsøger dem i landet. 

Du vil normalt kunne få gratis hjælp til at finde leverandører hos det pågældende lands ambassades handelsafdeling. Da Peruvianske ambassade for Skandinavien er ligger i Sverige www.peruembassy.se  er det dem du skal kontakte.

Du kan også prøve den danske ambassade i Peru, men de vil normalt tage betaling for deres service http://bolivia.um.dk/ 

Alternativt kan du prøve indkøbsguiden  www.kompass.com

Held og lykke.

Ravn

Tilmeldt 25. Feb 16
Skrevet kl. 19:24

Hej igen Ravn.

Super brugbar feedback - jeg vil få taget et kig på de ting du har skrevet :)

Endnu en gang mange tak for hjælpen!

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 20:27

Dejligt du mener det er brugbart ;-)

Held og lykke med projektet.

Ravn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)