Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stregkode til produkt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et produkt, som meget gerne skulle ud i butikkerne. Produktet er karameller.

Hvordan fungrer det ift. stregkode? Jeg skal - efter min viden - have købt en stregkode/indmeldelse hos gs1? Så skal den stregkode bare på mit produkt? Fungerer det så i butikkerne, så de bare kan "bippe" varen ind - efter produktet er registreret og solgt til dem naturligvis? 

Hvis nogen ved noget - har erfaring - med at få et produkt ud i en fysisk butik, så søger jeg alt den hjælp i verden, som jeg kan få.

Hvis nødvendigt, er min mail; mrkasperfriis@hotmail.com

På forhånd tak.

Mvh. Kasper Friis

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 95
Fra  ServiWet Hot Towels Rental service Skrevet kl. 09:43

Hej Kasper

Ja, det er lige som du selv beskriver. du køber stregkoden hos GS1, og får den trykt/printet på dit produkt.

Butikkerne kan så skanne stregkoden, og skal selv lægge oplysninger (pris, varetekst osv) i deres system. 

Grossist for restauranter, caféer, hoteller, konferencecentre og klinikker.

www.serviwet.dk Kontakt mig på +45 40373351

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 10:34

Hej Kasper

Husk lige, at hver variant skal have sit eget stregkodenummer. Dvs. 1 nummer til en pakke med 50g karameller, og et andet nummer til en pakke med 100g karameller. Har du flere slags karameller (lakrids, chile eller lignende) hvor der kan være forskel på priserne, skal der en ny række stregkodenumre til. Tænk på det på den måde, at når en stregkode scannes, skal man ud fra et tilhørende varenummer kunne finde pris og evt. beskrivelse.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)