Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor har min side høj afvisningsprocent?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Meal4U, min mail er salg(a)perfect-body.dk.

Tak til alle jer andre for svarende, jeg har allerede ændret meget på siden og har blandt andet fjernet hele venstre kolonne, som er kommet op i toppen som en dropdown.

Jeg er gået i tænkeboks, og kigger videre på, hvad der ellers kan ændres.

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg fjernet så meget som muligt fra sidekolonnerne, hvad siger I til det nye design?

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet lidt mere på projektet og har lagt mærke til at over halvdelen af trafikken er mobil/tablet, især Iphone. Jeg kunne derfor godt tænke mig et screenshot af hvordan sider ser ud i øjeblikket på f.eks. Iphone 6 og Iphone 6 plus, da jeg ikke ved om disse går ind under mine tablet indstillinger.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt bliver jeg også overvældet af al den tekst, der er øverst og nogle meget 'sælgende' billeder - ikke så neddæmpet og skandinavisk :) 

Jeg vil  foreslå at smide en introducerende og afvæbnende animationsvideo op øverst på siden, der kort byder velkommen og forklarer, hvor folk egentlig er landet henne. 

Vi laver 1 minuts animationsvideo i Webly for 3995,- så det skulle være til at betale. Du er meget velkommen til at klikke forbi www.webly.dk og se videoer vi har lavet - forhåbentlig bouncer du ikke ;)

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa


Bryan

Da nogle af mine konkurrenter er herinde, vil jeg helt ikke fortælle hvad den er i øjeblikket.

Rued

Jeg har fjernet den fede tekst på forsiden, det var måske lidt for meget. Der er nu små korte sætninger, som burde være lettere at sluge. Forsiden har faktisk en okay afvisningsprocent, det er mere de andre sider, som er problemet.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)