Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har nogen af jer prøvet det her med SKAT?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

For et stykke tid siden, så havde jeg betalt min retsskat til det girokort som SKAT havde sendt. Men det sjove var så, at de nogle måneder senere sendte pengene tilbage til min konto (men ikke det fulde beløb som jeg indbetalte, jeg tjekkede min e-mail, hvor der stod at jeg havde betalt for meget, og at det her beløb var blevet sendt tilbage pågrund af det.) Men jeg ringede alligevel til dem for at være på den sikre side, og da jeg havde snakket med 3 forskellige personer hos SKAT, fik jeg at vide at pengene var blevet indbetalt forkert, selvom jeg er ret sikker på at jeg havde indbetalt dem korrekt.

Men som sagt, det sjove er at det beløb som SKAT har sendt tilbage, ikke er det fulde beløb som det jeg havde betalt (ps. det er ikke den store forskel..) men hvis de nu f.eks. gør det på nogle millioner mennesker, så kan de nemt tjene nogle ekstra milliarder på det hvert år.. Er der nogle af jer der har været ude for det? :P

Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 25
Fra  ConSolutions ApS Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Det der er sket er nok, at du har haft en lille restgæld på din skattekonto.
Hvis du indbetaler penge til SKAT for tidligt, er de lovmæssigt forpligtede til at sende dem tilbage til dig.
Inden de gør dette, vil de dog modregne med en evt. gæld på din skattekonto, hvilket nok er det der er sket i dit tilfælde.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)