Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger smykkeproducent (HASTER)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer 

Jeg er søger en smykkeproducent eller en agent til at hjælpe mig med at finde en smykkefabrik. 

Jeg er en nyopstartet smykkevirksomhed som producere smykker i sterling sølv 925, forgyldt,sort rhodineret, guld og mindre diamanter. 

Jeg er ikke tilfreds med min nuværende fabriks kvalitet, så jeg er på udkig efter et produktions sted hvor kvaliteten virkelig er i top og absolut ingen sjusk. 

Det er vigtig for mig at fabrikken kan levere mindre ordre, jeg er ikke interesseret i en fabrik hvor jeg minimum skal bestille 1000 af hver item. 

Jeg ønsker at min fremtidige producent, forbliver et livslangt sammenarbejde derved også en rigtig god kommunikation. 

Ser frem til at høre fra jer

Mvh T 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12859
Skrevet kl. 10:39

tmcph:
så jeg er på udkig efter et produktions sted hvor kvaliteten virkelig er i top og absolut ingen sjusk. 

Men er du også villig til at betale for den kvalitet du ønsker.   Der findes rigtigt mange guld og sølvvare fabrikker i den tyske by Pforsheim.

www.hafner-guss.de 

Tilmeldt 18. Feb 16
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 10:41

Hej.

Jeg har en del forbindelser til fabrikker i Asien, som står inde for god kvalitet. Du kan sende mig en mail på ot@hosatrading.com

Mvh Oliver

Tilmeldt 25. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:12

Ja det er jeg villig til at betale for, samt gode arbjedsforhold. 

Har du noget mere specifikt på disse guld og sølvvare fabrikker i tyskland? 

Mvh t

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12859
Skrevet kl. 12:38

tmcph:
Har du noget mere specifikt på disse guld og sølvvare fabrikker i tyskland? 

Kommer jo helt an på hvad du skal have lavet, er det støbning, indfatning eller andet ? 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)