Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

#3 på Google

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte domænet www.designure.dk i juli og efter første indeksering lå jeg øverst på side 3 ved søgninger på "herreure" :-(

Nå, efter lidt målrettet SEO fik jeg den til at ligge nr. 7 på side 1. Nu efter en gang målrettet linkbuilding ligger jeg så:

Nummer 3

...lige efter www.herreure.dk (der jo har det fede domænenavn) og www.jonsen.dk der styres med hård hånd af Cygnet herindefra. Så konkurrencen er lidt hård i top 3, men nu har jeg fået blod på tanden :-)

/Jesper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:20

Netinvade's keyword tool giver ingen resultater på "herreure" - hvor mange klikker sig egentlig videre fra en sådan søgning ind på din side?

Jeg er også på side 1 på alle mine primære søgeord - den brede søgning på "herreure" er dog ikke et af dem, her er jeg forvist til side 3 uden decideret optimering.

Til gengæld får jeg fuld valuta på min nye serie "timex tx ure" - øverst på side 1, men konkurrencen fra .dk sider er da også til at overse.... 

/Ole 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:26

I december har jeg haft 62 besøg på "herreure" via organiske resultater og 197 via adwords på samme søgeord. Bemærk at det meste af december har jeg ligget på plads #7, så jeg kender endnu ikke effekten af at ligge på plads 3.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)