Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdsregler og statements

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Personligt har jeg haft stor nytte af at formulere nogle enkle udsagn/regler for min virksomhed. Fra tid til anden tager jeg dem op og redigerer lidt i dem. Måske kan det inspirere jer?

Kom godt ind i det nye år.

bedste hilsner Viggo Steincke

Arbejdsregler og statements  Om projekter
  • Indgå klare skriftlige aftaler med samarbejdspartnere
  • Sæt tidsramme på
  • Formuler en vision
  • Formuler et måleligt, ønsket resultat på
  • Gå ikke i gang med et større arbejde, førend alle aftaler er i hus
  • Vær åben om min holdning og evt. tvivl
  • Afhold maksimalt tre ubetalte møder, med mindre alle parter arbejder på samme vilkår
  • Sig kun ja til at samarbejde med personer som udstråler entusiasme, professionalisme, som er ærlige, og som kan fremvise gode resultater fra andre sammenhænge
 Generelt
  • Stol på din intuition
  • Brug fortiden som lærdom og betragt alle handlinger og tidligere afgørelser som enten rigtige på daværende tidspunkt eller som nyttig viden på nuværende tidspunkt
  • Fortsæt med at kæmpe, giv aldrig op
  • Tro på, at det en dag vil lykkes. Hvis ikke, så tænk på og ros dig selv for, at du fandme gjorde et ihærdigt forsøg
  • Overvej en hver handling, et hvert initiativ: vil det bringe dig tættere på målet? Hvis ikke, hvad er så dit motiv?
  • Lad dig ikke rive med af tom peptalk, og folk der snakker – gem begejstringen til ordren er i hus, og kunden har betalt
  • Succeskriterie: når idé, initiativ, proces, produkt og betalt faktura hænger sammen
 Virksomheden
  • Bed om en budgetramme ved kommerciel tilbudsgivning
  • Find en sælger
  • Glem aversionerne mod uvederhæftige mennesker. Tager de kontakt til dig, så spørg ind til motivet. De kan have ændret sig.
  • Find ud af hvordan du skal tackle manglende tilbagemeldinger fra potentielle samarbejdspartnere
  • Undlad at involvere dig i uhonorerede støtteprojekter, hvis der indgår lønnede personer

Steincke Soundlab v/ Viggo Steincke
steincke.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)