Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Biograf til salg?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er helt rigtigt at der skal smides en delpenge i biografen i maribo, den er ret nedslidt.

Det var også kun for at give ham en mulighed, da jeg nok mente at den var lukket.

som skrevet før arbejdede jeg i biogafen i nakskov, sagabio, i 4 år, indtil jeg flyttede til københavn for at starte på studierne...
Og, ja, den er blevet overtaget af to andre personer og efter hvad jeg ved er den vist begyndt at køre noget bedre, så du har nok ret i at der er to forholdvis stærke biografer i nærheden af Maribo.

Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:53

Hej Kasper,

jeg går også og leger lidt med at få min egen biograf. Er den biograf du snakker om stadig til salg og ved du hvor mange sale der er ?

Thyge

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19

Hej Thyge...

Jeg har p.t. 1 måske 2 biografer tilsalg..

Den ene er med en enkelt sal, med er så også den største sal og selvfølgelig også største lærred i området..med meget gode pakerings muligheder, synlighed samt opland. I bund og grund en god forretning som er drevet med den "ene finger" og totalt forsømt og uden kærlighed til stedet.   

Du skal om sagt have økonomien iorden, (på den gode side af 1.500.000,-) da den ene er med bygning også....som selvfølgelig kan finansieres som en erhvervs ejendom med dertil hørende udbetaling.

Der udover skal biografen haven en ordenlig tur, nye sæder, lyd, foyer,cafe m.m..

Er du stadig frisk så giv mig en mail Kontakt@Restaurationsinvest.dk

Kasper.

Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:35

Hej Kasper,

Har du en mail eller nummer jeg kan kontakt dig på vedr. biograf køb?

Mvh

Thyge

Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:25

Hvad koster det at købe rettigheder til at vise filmene? Jeg går selv og laver et tegnefilms-arrangement, hvor vi skal have en lille biograf, hvor der kører tegnefilm? Nogen der ved noget?

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:07

jeg går også og leger lidt med at få min egen biograf. Er den biograf du snakker om stadig til salg og ved du hvor mange sale der er ?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:14

Hej Baran,

Velkommen til Amino.

Denne tråd har sidst været aktiv i slutningen af 2008, mere hvis du ikke har lagt mærke til det og forgæves kommer til at vente på information :o)

Med venlig hilsen

Tommy

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)