Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomisk boost af webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Gavehylden.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg søger råd til at få økonomisk støtte således mit projekt kan vækste yderligere. Så hvor har i bedst ERFARING med at skaffe støtte kroner til boost af webshop?

Mvh. Jan Jørgensen

www.Gavehylden.dk

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvilket form for økonomisk boost - til at købe varelager ? Er det ikke bare at sælge det lager du har, og de penge som du så har tjent, bruger du på at købe et lidt større lager som du så sælger, og så køber du igen et lidt større lager osv. osv. altså organisk vækst.

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med støtte kroner men jeg tvivl meget på at der findes steder hvor man kan hente gratis penge. Du må ud på lånemarkedet hvis ikke selv du ligger inde med noget kapital hvis du vil finansiere en kraftigere vækst. Alternativ få en investor ind som skyder ansvarlig kapital ind i virksomheden som du så kan bruge og ikke skal betale tilbage. Dette selvfølgelig mod at afgive en ejerandel.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan Jørgensen:

Hej Aminoer!

Jeg søger råd til at få økonomisk støtte således mit projekt kan vækste yderligere. Så hvor har i bedst ERFARING med at skaffe støtte kroner til boost af webshop?

Mvh. Jan Jørgensen

www.Gavehylden.dk

Du skal nok ikke regne med at kunne få offentlige støtte kr. men evt se på http://www.amino.dk/kapital/

Fra Odense
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Gavehylden.dk Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom helt fra tråden igen. Mange tak fordi i har vist interesse!

En investor er bestemt en mulighed men tænkte egentlig mere om der var nogle fonde eller lign. der var vækstrelateret for små virksomheder?Vi snakker alle beløb fra 500 kr. og op.

Det lyder som om jeg ikke selv vil ligge penge i projektet, dette er dog ikke sandt da der allerede er lagt penge i projektet og der løbende suppleres yderligere.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Jørgensen:

Kom helt fra tråden igen. Mange tak fordi i har vist interesse!

En investor er bestemt en mulighed men tænkte egentlig mere om der var nogle fonde eller lign. der var vækstrelateret for små virksomheder?Vi snakker alle beløb fra 500 kr. og op.

Det lyder som om jeg ikke selv vil ligge penge i projektet, dette er dog ikke sandt da der allerede er lagt penge i projektet og der løbende suppleres yderligere.

Får du får en investor ind skal din webshop minimum havde kørt et år med gode resultater, eller vil en investor ikke skyde penge i det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)