Jeg søger en nøgleperson.
Du kan gå ind i denne forretning på alle planer - stor, lille eller mellemforretning og alle er velkomne.
Helt konkret søger jeg en nøgleperson, som ønsker at opbygge en stor forretning på forholdvis kort tid - og som tænker Big Business.
Forever Living Products har konceptet - herunder modul-uddannelse - og jeg har min målrettethed, viden og villighed til at yde en stor indsats. Derudover uddanner jeg også på anden vis både individuelt og gruppevist i FLP-regi.
Det du behøver, for at være en del af vores Big Business team, er ønsket om at være uafhængig, en stor portion målrettethed, initiativ, entusiasme og villighed til, at du ved egen indsats kan blive det.
Der er forskellige måder at starte Big Business op på, og fælles for dem alle er at du kan gøre det risikofrit.
Jeg har udviklet et system som, når du følger det, kan sikre, at du er manager inden for 3 - 4 måneder, og det er her forretningen virkelig begynder at køre. Jeg står 100% til rådighed for dig og dit team med uddannelse både teoretisk og praktisk.
Dette er en seriøs forretning, hvor alle har lige mulighed for at skabe sig en god og indbringende forretning, uanset hvornår du starter op. Som ved al anden seriøs forretning kræver det din seriøse indsats.
Send mig en ansøgning og dit CV til: kraft@foreverliving.cc eller ring på 59561884 for en snak og vi kan aftale et personligt møde, hvor jeg præsenterer forretningen og mit system for dig. Her får vi også mulighed for at mærke om kemien er i orden, for det er vigtigt, når Big Business skal skabes og tæt kontakt bliver en naturlig del af hverdagen.
Jeg ser frem til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Ove Bjørn Kraft
Forever Living Products er den eneste virksomhed i USA, som er certificeret både for kvalitet og miljø ifølge den internationale standard ISO 9001 og 14001 samt OHSAS 18001.
Forever Living Products er den eneste virksomhed i USA, som er certificeret både for kvalitet og miljø ifølge den internationale standard ISO 9001 og 14001 samt OHSAS 18001, som er en standard for arbejdsmiljø og sikkerhed.
At Forever værner om miljøet ses bl.a. af, at man dyrker økologisk uden gifte og med vekseldrift for ikke at udpine jorden, at man udvikler teknikker for at genanvende og spare vand i sine fabrikker, og at man forsker for at udvinde etanol af bladresterne, det som i dag komposteres. Personalet tages der hånd om med både tand- og sundhedsforsikring.
Det er ligeledes en vigtig del af Forevers arbejde at give tilbage til samfundet. Fordi virksomheden er fuldstændig gældfri er der også frie midler til at investere i velgørenhed, som f.eks. at hjælpe forbrændte børn og deres familier i USA, at bidrage med uddannelse i Sydafrika og at støtte andre projekter, som mindsker lidelser og øger viden på forskellige måder.
Stor anerkendelse for Forevers arbejde for et dyrevenligt klima
Vi kan med stolthed meddele, at Forever har fået licens til at anvende PETAs logo for dyrenes rettigheder.
Forever har lige fra sin begyndelse hengivet sig til at arbejde i et dyrevenligt klima og har derfor fået licens til at anvende PETAs logo ”cruelty-free”. PETA står for ”People for the Ethical Treatment of Animals” og er med sine 1,8 millioner medlemmer og tilhængere verdens største organisation, som tager sig af spørgsmål som berører dyrenes ret i samfundet. Organisationen bekæmper dyrplageri, dyreforsøg og driver andre vigtige dyrettighedsprojekter.