Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholderi laver fejl - overskuddet 200.000 lavere. Konsekvenser?

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Klaus,

Tak for dit tilbud!

Snakkede med firmaet i går, der desværre ikke ville tage noget ansvar for fejlen. Det betyder at jeg nu er i gang med at søge nyt bogholderi og revisor.
Jeg bliver selvfølgelig også nødt til at se indad og har i den process besluttet at jeg bliver nødt til at få en bedre økonomisk forståelse således episoder som denne ikke kan gentage sig. Derfor har jeg besluttet at finde et lokalt firma i Nordjylland som (1) skal stå for bogholderi og revision, (2) skal gennemgå mit årsregnskab med mig og sætte mig ind i tingene (på en jordnær måde). Jeg kan mærke at det er vigtigt for mig at det er lokalt, så jeg fysisk kan troppe op med spørgsmål og gennemgå tingene.
Det bliver nok ikke den billigste løsning, men sådan må det være et stykke tid.

@ alle

Tusinde tak til jer der har gidet at bruge tid på mit "problem"! Der har været konstruktiv kritik hele vejen igennem og det vil jeg helt sikkert tage til mig!
Jeg er forholdsvis ny på amino og kan helt sikkert ikke byde inde med økonomiske råd, men vil da helt sikkert være aktiv i de tråde jeg rent faktisk kan sige noget fornuftigt om :-)
Det sgu fedt at blive taget seriøs på et online forum!
God dag :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gregers Christensen:
@ alle

Tusinde tak til jer der har gidet at bruge tid på mit "problem"! Der har været konstruktiv kritik hele vejen igennem og det vil jeg helt sikkert tage til mig!
Jeg er forholdsvis ny på amino og kan helt sikkert ikke byde inde med økonomiske råd, men vil da helt sikkert være aktiv i de tråde jeg rent faktisk kan sige noget fornuftigt om :-)
Det sgu fedt at blive taget seriøs på et online forum!
God dag :-)
Yes

Flot tilbagemelding Gregers og velkommen på Amino!!!

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)