Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har optaget en telefonsamtale som kan belaste formanden

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

davidchristensen:
(Dubiøse personager har det med at blive forståelige, hvis man ydmygt fortæller dem, at man selv har nogle skrappe regnskabsmennesker/advokater tilknyttet, som man jo ikke bare kan løbe om hjørner med).

Wink er det ydmygt og optage en telefonsamtale ??? selvom det kan være lovligt.

Der skal måske også lige huskes på, at såfremt man vælge sådanne løsninger (båndoptagelser), er man også selv tilstede. Så må man håbe på, at man selv i optagelsen overfor dommeren lyder ydmyg Wink

Man kommer nu som regel længst ved at bruge lovlige midler, og ikke selvtægt og andre afpresnings måder 

Hej Ib

Du misforstår vist hvad jeg skriver. Jeg mener, at man ydmygt kan fortælle, at man har en række kompetente og 'skrappe' personer i sit bagland, som man gerne vil rette sig efter - og derfor kan man ikke lave sådanne 'tricks'. Det plejer de fleste at forstå.

Men derudover, så kunne trådstarter jo også bare melde rent ud og sige, at sådannoget pis gider han ikke at være med til! Wink

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 11:26

1000 tak for alle jeres svar, dejligt at få nogle gode input, jeg skal se om jeg kan navigere på grundlag af det. Jeg var før opslaget her tæt på at sende lydfilen til næstformanden, så fint jeg fik det vendt på Amino
Det kan undre mig at journalister har så frie hænder i forhold til os andre

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:39

Yes

Flemming Møller:
1000 tak for alle jeres svar, dejligt at få nogle gode input, jeg skal se om jeg kan navigere på grundlag af det. Jeg var før opslaget her tæt på at sende lydfilen til næstformanden, så fint jeg fik det vendt på Amino. 
Det kan undre mig at journalister har så frie hænder i forhold til os andre

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)