Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website til markedsplads

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du glemmer det vigtigste i sådan et projekt, og det er nemlig at få det prøvet af. Folk er jo "næsten" ligeglad hvordan template ser ud, hvis det er smart og nemt - så bruger folk det. Så hvorfor bruge 2-3 måneder på at sidde at lave et system som du ikke engang er sikker på at folk tager til sig - tænk nu hvis din idé er "dårlig" eller du er 10 år forud din tid, så folk ikke forstår det.

Men det er selvfølgelig op til dig selv ;-) Det var bare en nem og hurtig måde at komme igang på i stedet for at sidde og finpudse templates - kig på verdens største side Amazon - det ser da ud af helvede til, men folk bruger det ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim :)

Min partner og jeg kan tilbyde dig at opbygge en hjemmeside, domænenavn og finde leverandører til dig, alt hvad du skal gøre er at fortælle os hvordan du vil have det skal blive gjort :) Vi klarer sådan set jobbet for dig :) Udover dette følger en markedføringsstrategi, der GARANTERE at nå ud til 100.000-250.000 danskere (ikke facebook ads eller google ads), og det kommer kun til at koste et par hundrede :) Fra købet er gjort får du også vores guide til de tekniske og praktiske problemer du skulle støde på, ubetinget i 1 måned :) Alt dette for cirka 4.000 kroner :)

Hilsen Thomas :)

Fra Viborg
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 44
Fra  e-bike reseller Skrevet kl. 17:38

Du har fuldstændig ret :-) Jeg har mange gode ideer, som jeg har sysler med længe, men det der hjemmeside halløj er ikke min stærke side.
Men tænk nu hvis mit projekt blev en succes, vil jeg så bare kunne hive brugere og kunder ud af sådan en hosted portal som sharetribe ?

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:44

Spørg dem :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)