Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt med forhandler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at ville starte min egen web shop. Ikke noget jeg satser på at leve af til at starte med, men håber da på sigt. 

Jeg vil gerne sælge børnetøj og der er det nemt nok at kontakte din forhandlere i dk. Men jeg ønsker at forhandle udenlandse mærker, så jeg kan sælge billigere tøj. 

Men hvordan finder jeg disse forhandlere? Troede jeg havde en side med nogle forskellige, men jeg tog desværre fejl.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria.

Hvis du ved hvilke mærker du ønsker, så synes jeg da bare du skal kontakte dem direkte. Hvis de ikke vil handle direkte med dig, har de garanteret nogle kontaktoplysninger på deres forhandlere. :)

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne prøve at komme i kontakt med udenlandske mærker, som ikke har den helt så høje pris som mange danske mærker har.
Og der har jeg ingen navne. Har svært ved at se hvor jeg kan finde dem henne.
Min oprindelige plan var at sælge de danske mærker udelukkende. Men det er vist ret svært. Så blev min plan at tage andre ukendte mærket til min shop.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kunne du måske alliere dig med en udenlandsk shop der sælger de ting du ønsker at sælge. Jeg tror det er svært at komme i kontakt med udenlandske mærker, hvis du ikke ved hvilke mærker du vil have. 

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)