Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forening

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 37
Fra  regnskab-nu.dk ApS Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved og skal starte en forening op og alt det har jeg tjek på hvordan og hvorledes det hele skal køre markedsføring hvad vi skal lave i foreningen, jeg kan sige at foreningen er for bestemt udsatte unge, jeg kan pt ikke sige så meget, det vi skal bruge noget hjælp til er om der findes nogle firmaer eller nogen steder man kan få hjælp til når vi opkræver kontigenter bidrag osv samt regnskab og hvis jeg nu opretter en hjemmeside igennem one.com kan den integreres med regnskab, det jeg vil er at hvis jeg lave hjemmeside og lave er formular til folk kan indmelde sig kan det laves sådan at man automatisk opretter alt vedr dette

mvh Nille

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Nille

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad det er du spørger om, men..

Hvis du opretter en Wordpress hjemmeside hos one.com og så f.eks ligger noget WooCommerce, med noget "Subscription" ovenpå, så ville du godt kunne integrerer det med et regnskabssystem som f.eks E-conomics, og jeg tror også at det vil kunne lykkedes hvis du brugere Dinero. Men dette er jo ikke bare en simpel hjemmeside - og hvis du bruger One.com egenudviklede løsning til hjemmesider så får det det nok ikke integreret sådan lige umiddelbart.

Der kan muligvis kodes noget, men det koster jo, så var jeg dig tror jeg at jeg ville starte med at kigge på Wordpress/Woocommerce og se om en sådan opsætning ville kunne dække jeres behov.

//Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)