Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lange svartider på hjemmeside

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever holdbare lange svartider på min Prestashop webshop: www.purplewine.dk der er hosted hos Meebox pro webhotel.

Jeg valgte Meebox som host p.g.a. anbefalinger på Amino, og forhåbninger om, at det var hurtigt og godt. 

Svartiderne er på over 30 sekunder.

Jeg har installeret en kopi af shoppen på server hos anden host, her er der ingen problemer.

Dette er fuldstændigt uholdbart. Webshoppen fungerer ikke, dette medføre et stort tab af indtjening for mig.

Er der nogen der har en velfungerende Prestashop, og kan anbefale en host?

På forhånd tak for svar.

M.v.h. Carsten

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dandomain.

Har selv været kunde hos Meebox i flere år.Wink

Det bliver jeg først igen, når der ikke er andre.

Men så længe der er valgfri, bliver det aldrig Meebox.No

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan anbefale Unoeuro, som jeg har gode erfaringer med. For mig har de vist gode hastigheder, været stabile og har en god support.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan stærkt anbefale dig at skifte til Hosting4real

Har selv skiftet dertil fra en Meebox Pro løsning og der er mærkbart forskel. Prøv det! Yes Det er ikke engang dyrere, og man får bare så meget mere for pengene.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. Nielsen:
Har selv skiftet dertil fra en Meebox Pro løsning og der er mærkbart forskel. Prøv det! Yes Det er ikke engang dyrere, og man får bare så meget mere for pengene.

Ja pro løsningen hos Meebox, som jeg selv havde koster så men det samme som hos andre sammenlignelige.
Og så har Meebox ikke telefon rådgivning, uanset løsning. Hvad andre har.
Og når Meebox har fejlene hos dem selv og ikke andre. Kommer der ingen undskyldning derinde fra. Andet end en standard autogeneret mail.
Meebox = DISCOUNT. På alle parametre No  

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten

Du er ikke den eneste, der oplever lange svartider hos meebox...

Jeg har flyttet vores webshop www.olympen.dk til vores nye hostingudbyder www.proudwing.dk - De er rigtig flinke og prisen er ca. det samme for "prohotel". Vores webshop er nu lynhurtig og jeg er meget tilfreds med deres service på både telefon og chat.

Nu oplever vi en langt større konvertering med stigende indtjening.Jeg er sikker på de gerne sætter din webshop op på en test server, så du inden køb kan se og mærke hastigheden.

Håber du finder en ny god hostingudbyder. Jeg anbefaler ikke længere meebox og vil heller ikke længere selv benytte dem til nogle fremtidige projekter. Lidt synd da jeg ellers var meget tilfreds med dem da de startede op.

Vh

Frederik Thostrup

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Thostrup:

Jeg anbefaler ikke længere meebox og vil heller ikke længere selv benytte dem til nogle fremtidige projekter. Lidt synd da jeg ellers var meget tilfreds med dem da de startede op.

Vh

Frederik Thostrup

Wink Samme oplevelse her

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten,

Jeg har netop svaret din support-sag hos os om samme emne (tak for det), og som jeg skriver, så kan vi ikke genskabe problemet. Tværtimod indlæser siden på ca. 3 sek., hvoraf det meste bruges på at indlæse billeder fra Facebook. Kun ca. 0,7 sek bruges af vores server til at levere hjemmesiden.

Det, som du måske oplever tager lang tid i fx en pingdom-tools test, er indlæsning af den eksterne ressource fra widget.give.it som fejler og giver en timeout efter 30-40 sek., men det har altså intet med Meebox at gøre. 

Jeg har i support-sagen bedt om flere detaljer, så vi kan gå i dybden med det du oplever. Jeg håber på at høre fra dig snart derinde, så vi kan nå til bunds i det.

God lørdag.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten,

Du skal være velkommen til at kontakte os på support@hosting4real.net - vi hoster en hel del Prestashops (nogle små, samt nogle med over 20.000 produkter), vi har en del erfaring med hvad indstillinger der skal bruges i Prestashop for at få den mest optimale oplevelse som bruger.

Vi koster nok lidt mere end en række andre udbydere, men vores fokus er service og hastighed.

Vi kan smide din side på et test domæne så du kan mærke forskellen hvis du ønsker.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 3 (28 indlæg)