Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til markdsføring og mere trafik på hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 19. Feb 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Dette er mit første indlæg her på Amino, så i må lige bære over med mig.

Jeg er igang med et par projekter (Hjemmesider) og jeg syntes det er svært lige at finde den helt rette vinkel til at gøre folk opmærksom på ens produkt. Jeg har tænkt på pressemeddelelse men er ret usikker på om disse er noget værd? I bund og grund skal jeg have skab noget trafik og kendskab til siderne, og hvordan gør man så lige det bedst, jeg er en erfaren Facebook og Instagram bruger, og det virker som om der er interesse, men vi oplever ofte at mange følger os, men der ingen action.

Nogle ideer?

Med Venlig Hilsen

Scott

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:31

Hejsa Scott

Du starter med at få lagt dig en markedsføringsplan/strategi - noget med hvem er det du vil have fat i, hvor på nettet opholder de sig, i hvilke situationer er du relevant osv.

Når du har dette, så bliver det lettere at se hvordan du skal gribe markedsføringen an.

Tag også gerne et kik på siden - er den optimeret i forhold til det du gerne vil have de besøgende skal gøre, måske skal der gøres noget her - f.eks giver en webshop ikke så megen omsætning hvis brugerne ikke kan finde kurven osv.

Hvis du har har megen trafik fra f.eks facebook, så bør du også overveje om det er den rigtige trafik - er det potentielle kunder - eller er det bare "drive-by's" - 100.000 besøgende giver ikke nødvendigvis megen værdi, hvis det ikke er potentielle kunder, men blot brugere der kommer forbi fordi du har et sjovt billed liggende.

Hvis du har behov for det, så har jeg en ekspert i online markedsføring, giv mig gerne et kald på 3053 1351 så finder vi ud af noget

//Morten

Tilmeldt 19. Feb 16
Skrevet kl. 14:59

Hej Morten

Tak for dit svar, jeg er nu ikke helt uvidende, :) og har skam en målgruppe, og vil mene jeg har lidt en ide om optimering af et website, da jeg arbejder til daglig i et webbureau (designer), og syntes egentlig jeg har godt styr på disse ting. Mit største problem er simpelthen at gøre "massen" opmærksom på siderne. Håber det giver mening.

//Scott

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:09

Hejsa Scott

Helt fint - men måske er problemet at du definerer det som "massen" - medmindre du har et stort budget, så tror jeg du skal satse på en Niche, de er nemmere at ramme - hvis du går efter alle så rammer du som regel ingen.

Anyway - held og lykke med det

//Morten

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 15:19

Hej Scott, der er mange forskellige muligheder og metoder - men det er svært at give et svar uden at vide lidt mere om dine websites, hvilken målgruppe du har osv.

Kan du give os lidt mere info?

Mvh David

------------------

Besøg www.bureauoversigten.dk for at finde det perfekte bureau til din næste opgave.

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 15:34

Hej Scottdol,

Det kommer helt an på hvilken type produkt(er) du vil markedsføre. Skal din markedsføring være effektiv Må du være meget bevidst om måden du laver din markedsføring, og hvor du gør det.

Nogle produkter er eksempelvis ikke egnede til markedsføring på sociale medier, andre er. Mht sociale medier er måden man gør det også helt afgørende. Der skal din markedsføring være mere subtil, forstået på den måde at interessant indhold kan gavne dig mere end direkte annoncer..

Content marketing, netop det at dele kvalitets indhold kan måske være nøglen for dig. Har man noget spændende materiale at dele (artikler, videoer, reportager osv) er det lettere at få andre til at offentliggøre i deres medier, og derved gøre opmærksom på dig selv.

Som sagt svært at komme med et konkret bud når du ike fortæller mere om hvilken type produkt du vil markedsføre.

Alt i alt handler det om at finde de rigtige redskaber, og så prøve sig frem, hvad virker... hvad virker knap så godt.

Det skal selvfølgelig ikke være helt i blinde, men med udgangspunkt i produktet, dennes anvendelse og målgruppe. Herfra må du analysere tingene og lave netop din strategi.

Mvh

Mads     

Tilmeldt 19. Feb 16
Skrevet kl. 15:47

Det har du helt ret i Morten. Og nej desværre har jeg ikke et stort budget.

Tilmeldt 19. Feb 16
Skrevet kl. 15:55

Selvfølgelig sorry.

Jeg har en "portal" for brugeranmeldelser af babyudstyr (babypilot.dk)

Den anden er en online markedsplads for boligindretning og design, den henvender sig til hobbyvirksomheder og nystartede designer, der sælger via facebook og instagram. Her har de mulighed for at oprette deres egen lille shop i shoppen helt gratis (nons.dk)

Er det nok info, eller skal jeg udbyde lidt??

//Scott

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 16:43

Hej Scott,

Omkring Babyudstyr anmeldelserne, så vil jeg forslå at du afholder en konkurrence en gang om måneden hvor du udtrækker et gavekort til baby-sam iblandt alle de anmeldelser du har fået... og så bruger du den konkurrence til at tiltrække flere anmeldelser, via instagram, facebook osv.

Hvis du får samlet nok anmeldelser (og Google kan finde dem) skal du med tiden nok se at din trafik vil øges rent organisk.

Du kan også overveje at lave noget kryds-promovering imellem dig og diverse baby-forums/blogs, hvor i reklamere for hinanden?

Jo flere (kvalitets) links du kan få til dit site jo bedre.

Omkring den online markedsplads, så er det nok lidt samme strategi - Ud og find frem til hvor dine kunder gemmer sig på nettet (blogs, forums, pinterest etc.) og spred rygtet om hvor god en service du yder og hvilke fordele de får ved at oprette sig hos dig?

Husk på at vækst er tit noget man enten køber sig til, eller hele tiden skal 'dyrke' som var det et lille frø du har plantet.

Håber du kan bruge mit input! Held og lykke med det.

Mvh David

Tilmeldt 19. Feb 16
Skrevet kl. 17:27

Hej David

Tak for dit svar/ forslag, det er helt perfekt, det var også i de baner jeg tænkte👌🏻. Det vil jeg se nærmere på😊

//scott

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)