Hej Alle sammen Dette er mit første indlæg her på Amino, så i må lige bære over med mig. Jeg er igang med et par projekter (Hjemmesider) og jeg syntes det er svært lige at finde den helt rette vinkel til at gøre folk opmærksom på ens produkt. Jeg har tænkt på pressemeddelelse men er ret usikker på om disse er noget værd? I bund og grund skal jeg have skab noget trafik og kendskab til siderne, og hvordan gør man så lige det bedst, jeg er en erfaren Facebook og Instagram bruger, og det virker som om der er interesse, men vi oplever ofte at mange følger os, men der ingen action. Nogle ideer? Med Venlig Hilsen Scott |
Hejsa Scott
Du starter med at få lagt dig en markedsføringsplan/strategi - noget med hvem er det du vil have fat i, hvor på nettet opholder de sig, i hvilke situationer er du relevant osv.
Når du har dette, så bliver det lettere at se hvordan du skal gribe markedsføringen an.
Tag også gerne et kik på siden - er den optimeret i forhold til det du gerne vil have de besøgende skal gøre, måske skal der gøres noget her - f.eks giver en webshop ikke så megen omsætning hvis brugerne ikke kan finde kurven osv.
Hvis du har har megen trafik fra f.eks facebook, så bør du også overveje om det er den rigtige trafik - er det potentielle kunder - eller er det bare "drive-by's" - 100.000 besøgende giver ikke nødvendigvis megen værdi, hvis det ikke er potentielle kunder, men blot brugere der kommer forbi fordi du har et sjovt billed liggende.
Hvis du har behov for det, så har jeg en ekspert i online markedsføring, giv mig gerne et kald på 3053 1351 så finder vi ud af noget
//Morten