Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor og hvordan skaffer man sig en forretningspartner?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

- Jeg søger forretningspartner på et seriøst plan.

"Jeg startede firmaet (indhold fjernet) som sælger tasker og i fremtiden meget mere. Desværre er min forretningssans ikke særlig god. Jeg kan self de mest almindelig ting i et firma, (få skaffet varen hjem til dk og regler) Problemet er bare jeg er den kreative del af firmaet og ikke den forretnings delen. Det kan jeg tydeligt se på firmaet.

- Er det muligt at finde en forretningsparter med sans for virkeligheden. (Det vil sige en der ikke bare pladre om alt det der skal ske i firmaet uden at tænke omkostninger og hvor pengene skal komme fra?  

- Findes der et slags bureau?

- Kan man finde en forretningspartner herinde på Amino?'

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det er meget fornuftigt at søge her, ellers kan du forsøge på forskellige facebook-grupper omhandlende iværksætteri. Men du burde nok få lavet en forretningsplan så en kommende partner kan se, hvad dine ambitioner med forretningen er osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak Big Smile

Tilmeldt 11. Feb 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, send mig gerne en e-mail med lidt mere info på hvad du gerne vil have hjælp til, tænker jeg godt kan bidrage ! kra@costanordic.com. Mvh Klaus R

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Christian

Hvad er dit behov her - er det en kapital indsprøjtning du har behov for, eller er det at få hjælp til at få styr på alt det praktiske i virksomheden?

//Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, ja kapital og en til at hjælpe det praktiske ideen og hvordan firmaet skal "styres" er nok det jeg bedste til :) altså ideen bagved

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er kapital du skal bruge, så vil jeg anbefale dig at prøve på Amino Kapital - jeg har et par kunder for hvem det er lykkedes at rejse kapital til deres projekter der - men det kræver at du er godt forberedt og har godt styr på dit produkt og din forretningsmodel.

Sådan en partner vil du også kunne få hjælp og sparring hos. Når det kommer til det praktiske i hverdagen, alt det her med at få sendt fakturaer bogført, afregnet moms osv, så har jeg meget gode erfaringer med at professionel hjælp her også - det koster lidt men jeg tror faktisk at det ofte næsten kan giver "overskud" - jeg har selv oplevet undterleverandører der simpelthen ikke for faktureret mig, så er det den situation du står i så kan jeg kun anbefale dig at få fa i en bogholder/revisor.

//Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak :)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Syntes det er rigtig godt af dig, at du kender dine begrænsninger og at du tør at søge.

Jeg har stor erfaring og kan se jeg bor lige ved siden af dig. 

Vi kunne jo mødes og snakke om det hele. 

Hvis du er interesseret, kan du evt sende en pb ;-) 

Vh Jimmi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, kan vi lige se på. Jeg flytter bare ind til KBH, snart. :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)