Hvis vi går ud fra at Banken ønsker at overholde "hvidvaskreglerne" KAN de ikke give lov til det. Kan du nævne en eneste Bank der har gjort det i år ?. |
de kan jo godt - ved tilknytning af CVR til kontoen som NemKonto skal de overholde fuldt samme hvidvask lov som ved erhvervskonto men det er da noget rod - i hvidvask at holde det på en konto - og i daglig drift jo bestemt også og nej - jeg kan ikke nævne nogen fra i år og ja det er færre og færre, men jeg vil tro de findes rundt om.Michael:Cookie - John Hannover:ja banken KAN give lov og knytte CVR nummer til en personlig konto men JA færre og færre gør detHvis vi går ud fra at Banken ønsker at overholde "hvidvaskreglerne" KAN de ikke give lov til det. Kan du nævne en eneste Bank der har gjort det i år ?.
jeg ser heller ikke forskellen, for det bankerne skal når de knytter CVR til en personlig konto er jo som du korrekt er inde på, helt præcist det samme som når de sætter en erhvervskonto op, og deres risiko osv er 100% samme, så det giver ikke rigtigt mening at knytte CVR til en personlig konto som det er idag. Det er bare rodet for ejer og bank
Jeg tror dog stadigt der er banker der på rygmarven og med private gode kunder bare siger- ja ja brug den konto og knytter CVR til den - men FÅ
vh John Hannover