Jeg har ledt, men syntes ikke rigtigt jeg kan finde det jeg søger så spørger lige her. På forhånd tak. Jimmi |
Hm kan ikke se mit opslag nogen steder??
Jeg har ledt, men syntes ikke rigtigt jeg kan finde det jeg søger så spørger lige her. På forhånd tak. Jimmi |
Hm kan ikke se mit opslag nogen steder?? |
Hej Jimmi, Ja, der findes online kurser, og til at starte med, vil jeg helt klart anbefale dig Bigum&Co's udgave: Bigum&Co - Social Media Winter Camp Og så er der den her fra DeskWolf. Jeg kender det ikke (og kan derfor ikke anbefale det), men giv det et forsøg: |
Hej Jimmi bSocial Academy er nøjagtigt, hvad du leder efter. Der er endnu ikke kurser om Twitter og YouTube, men du finder masser om Facebook - og også et om Instagram-annoncering. Hvis du er i tvivl om, hvorvidt videoerne dækker dine behov, så kan du tilmelde dig en gratis prøveperiode på 7 dage og se udsnit af kurserne. |
Jeg har oplevet Kasper Bengston live - og det er helt sikkert det du leder efter! |
Kristian Ole Rørbye
Vi har i opstartfasen benyttet os af clickskolen, hvilket har været utroligt effektivt. Der er simpelthen alt hvad man behøver. |
Jeg følger lige med her, da jeg søger det samme :-) Dbh |
Hej Jimmi, Jeg fik et tilbud fra DeskWolf der lød på et gratis kursus i marketing på de sociale medier. Personligt fik jeg rigtig meget ud af det, de fokuserede nærmest kun på Facebook, men de kan varmt anbefales. De bedste hilsner, Mathias J. |
Tak til jer alle indtil nu, jeg har virkelig fået mange henvendelser så det er fantastisk ;-) |
Kasper kigger på det ;-) |