Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At sende emails

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har efterhånden haft mit nyhedsbrev i snart 4 år, men jeg har aldrig tænkt på at jeg kan "videresælge" information omkring de tilmeldte.

Hvordan fungerer det? Jeg skal blot skrive i betingelserne at ved tilmeldelse giver man følgende partnere lov til at kontakte dem? Og hvad er sådan nogen emails værd? 20 øre? 20 kroner?

Mvh

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal gøre tydelig opmærksom på det men du får ikke mange øre per mail

Tilmeldt 17. Feb 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Tydelig opmærksom har jeg nok ordnet. Hvor mange man folk der vil have den slags information? Og er der nogen herinde der har erfaring med hvad de får/giver for den slags info?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

EmailMarketingDK:

Jeg har efterhånden haft mit nyhedsbrev i snart 4 år, men jeg har aldrig tænkt på at jeg kan "videresælge" information omkring de tilmeldte.

Hvordan fungerer det? Jeg skal blot skrive i betingelserne at ved tilmeldelse giver man følgende partnere lov til at kontakte dem? Og hvad er sådan nogen emails værd? 20 øre? 20 kroner?

Mvh

Den kan du ikke bruge over for eksisterende modtagere uden deres accept.

Du kan, måske, gøre det fremadrettet, men stadig med accept fra modtagere af nyhedsbrevet.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

EmailMarketingDK:

Okay. Tydelig opmærksom har jeg nok ordnet. Hvor mange man folk der vil have den slags information? Og er der nogen herinde der har erfaring med hvad de får/giver for den slags info?

4

Du kan sælge dem til euroads.dk hvis du har nok af dem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)