Hej, Vi har drevet et webbureau i et års tid, som vi desværre ikke længere har mulighed eller tid til at køre videre. Derfor leder vi med lys og lygte efter en ny ejer til vores projekt. Vi har selv kodet hele vores CMS fra bunden, i Javascript (NodeJS) + MongoDB, derfor er det nødvendigt at du har kendskab til sproget- eller eventuelt har kontakt til personer som kan klare selve programmeringsdelen. Der er ikke tale om at vi skal have penge for firmaet (kun et symbolsk beløb for overtagelsen), men vi er meget interesserede i at det er de rigtige personer som tager over. Vi har 5-10 faste kunder, som betaler et årligt drift/support-abonnement. Herudover, er det løbende grafiske opgaver samt små programmeringsopgaver. Har du mod på at få en hurtig start på en virksomhed med allerede betalende kunder, er dette en god mulighed. Jeg bruger en lidt alternativ e-mail til dette, da jeg ikke ønsker firmanavnet nævnt, så den kommende ejer ikke kommer til at kune ses under dette indlæg. Venligst kontakt mig på webbureau@mail-online.dk , hvis du er interesseret. Send gerne lidt info omkring hvem du/i er og om du/i har erfaring med at drive webbureau. Mvh |
Hej
Det lyder interessant :-)
Hvis du har lyst kan vi hjælpe jer med at finde en køber gennem Amino Virksomhedsbørs
Du kan fange mig på nro@amino.dk eller 29712929
De bedste hilsner
Niels Ryding Olsson