Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ændre man forfatteren til wordpress indlæg?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er ved at oprette en side, og er ved at lægge indlæg ind. Indlæggende kommer fra en anden side, så jeg kopier dem bare ind på den nye side. Men når jeg tilføjer indlæggende, står der at forfatteren er Christina, men det er ikke mig der har skrevet dem.

Mvh.

Christina

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31

Hej Christina

Jeg går ud fra at i har oprettet forfatteren som bruger allerede. I kan ændre forfateren ved at gå ind på indlæget og der er der en boks der hedder "Forfatter" med en drodown menu. Hvis du ikke kan se boksen så skal du klikke på "Skærmindstillinger" oppe i højre hjørne på indlægssiden og sætte et flueben i boksen ved "Forfatter".

Jeg håber det kan hjælpe :)

Mvh. Laura

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:51

Hej Laura

Tusind tak for din kommentar, men jeg tænkte lige så meget på om ikke man kunne fjerne feltet, sådan at man ikke kan se hvem forfatteren er.

Mvh.

Christina

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36

Nogle templates til Wordpress understøtter muligheden for at fjerne byline i "Theme options" hvis det ikke er tilfældet kan det gøres i php.

Fjernelse af Byline i PHP-koden

Trin 1
Log ind på din WordPress installation ved at gå til følgende adresse: ". Http://www.yourwebsite.net/wp-login" Erstat "www.yourwebsite.net" med dit websteds webadresse. 

Trin 2
Hold musen over ikonerne i venstre side af instrumentbrættet. Tryk på"Udseende" og vælg "Editor" i menuen.

Trin 3
Vælg tema med byline du ønsker at fjerne fra pull-down menuen i øverste højre hjørne af skærmen. Klik på knappen "Vælg".

Trin 4
Klik på php filen "single.php" i højre kolonne for at åbne filen i redigeringsvinduet.

Trin 5
Kig efter følgende linje i koden, når du har fundet den så slet den. <? Php the_author ();>

Trin 6
Klik på "Opdater fil" under redigeringsvinduet for at begå ændringerne.

Du kan sikkert finde en mere simpel måde, det her er bare den eneste jeg kender.

Håber det var brugbart.

De bedste hilsner,

Mathias J.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:03

Hej Mathias

Tusind tak for din kommentar, men jeg kan ikke finde det stykke kode.

Jeg har brugt "finder" funktionen i browseren, men den kommer ikke frem.. :-/

Jeg bruger temaet Divi, så jeg ved ikke om det kan have noget at sige.

Mvh.

Christina

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01

Igen der har løsningen? :-/

Det er ikke kun på indlæg det er galt, det er også på siderne, når man søger efter f.eks. "kontakt".

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 23:27

Du bliver nok nødt til at ændre templaten. Det er heldigvis ikke svært og kan gøres i Wordpress under Udseende| Editor. Her skal du redigere template filerne. Led efter snippets som "get_the_author()" og fjern dem. Tag backup af filerne før du retter i dem.

Edit: så ikke Matthias svar. Det er rigtigt det han skriver, men det kan sagtens være andre filer end single.php som du skal rette. Det afhænger af themet. Prøv f.eks. loop-single.php

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:40

Ok, jeg prøver jeg.

Tak for hjælpen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46

Skal jeg så også gøre det når det er til et produkt?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)