Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop uden CVR

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Som min overskrift lyder, er det så muligt at have en webshop uden at have et CVR nummer?

Har læst et par artikler herinde fra hvor folk skriver "Du kan ligeså godt få dig et" og andet i den dur, så det behøver jeg ikke læse igen. 

Såfremt det er muligt at have en uden CVR, hvordan skal man registrere sin virksomhed, osv.

Tak på forhånd

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47205
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:03
Tilmeldt 26. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:14

Ja okay, kan godt se hvad du mener. Læste din artikel omkring virksomhed som umyndig. Hvad ville du mene var det mest oplagte valg, mellem at søge dispensation som umyndig, eller starte et IVS hvor ens forælder står som direktør?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47205
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:21

nicklasjo99:

Ja okay, kan godt se hvad du mener. Læste din artikel omkring virksomhed som umyndig. Hvad ville du mene var det mest oplagte valg, mellem at søge dispensation som umyndig, eller starte et IVS hvor ens forælder står som direktør?

jeg synes begge dele fungerer fint - Dispensation tager tid - men vil jo så være billigst i drift

Se forskelle her mellem virksomhed (dispensation) og selskab http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

vh John Hannover 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)