Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger jeg mit firma godt via mail.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino.

Jeg har i et stykke tid tænkt meget på, hvad man skal skrive, og i hvilken rækkefølge når man opsøger andre firmaer via mail eller telefon. - Hvad har den bedste effektivitet, osv.

Jeg har læst mig til, at hvis man udelukkende skriver en mail har man en "svarrate" på 1%, men en efterfølgende telefonopringning kan øge "svarraten" med hele 20%

Nu tænker jeg så også, at det jo selvfølgelig ikke er helt ligegyldigt hvad der står i den mail/tilbud man sender ud til potentielle kunder.

Igennem andre tråde har jeg læst at man specielt kan ligge fokus på AIDA modellen den første kontakt, og prøve at holde det kort og godt, men hvad og hvordan udarbejder i andre et tilbud til jeres "nye" kunder.

Hvad gør i, og hvad har i ofte haft held med. 

Nogle ting i kan udelukke, og andre i måske kan anbefale at have med.

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må slet ikke sende mails uopfordret. Så det er via telefon du skal i gang.

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Som allerede skrevet, det er ulovligt at rette henvendelse via mail - det er SPAM med mindre du har sikret dig tilladelse fra modtager. Bøderne starter fra kr. 10.000.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

3 ting

1 Læs lidt om AIDA

2 Du skal ikke sælge dit produkt på hvad det kan, men hvad de kan hjælpe kunden med...

3 Det de andre siger, vend den om og ring først og følg op med en mail

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)