Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino hacket?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik denne besked i min indbakke. Er det flere som har fået samme?  

Hej skat

Interesseret i dig, så kontakt mig her ( linda_toure@outlook.com )
Hej skat, jeg har lige set din profil i dag i amino.dk og elsker at skrive til dig. Men først, før jeg begynder vil jeg gerne præsentere mig selv til dig, før jeg kunne skrive en anden ting til dig. Am Linda ved navn. Jeg kom på tværs din profil lige nu, som taler rigtig godt af dig og også lyde så interessant. Jeg besluttede at droppe en note for at lade dig vide, at jeg er virkelig intrested i dig for alvorlige langsigtet relation. Please jeg vil gerne have dig til at kontakte mig gennem denne min e-mail adresse, så jeg kan sende dig mine billeder og fortælle dig mere om mig selv. Her er min e-mail-adresse Bellow: ( linda_toure@outlook.com ) Jeg vil stoppe her, og jeg venter på at få et svar fra dig. Husk afstanden eller farve betyder ikke noget, men sande elsker spørgsmål en masse i livet. Endnu en gang tak så meget for at tage tid til at læse min mail til dig. Bye håber at læse fra dig snart, mange kys og hugg. Husk, at jeg har vigtige ting at diskutere med dig, som jeg fortalte dig.
Med venlig Kærlighed
Linda

Hello Dear

Interested in you, please contact me here( linda_toure@outlook.com )
Hello honey, I just saw your profile today in amino.dk and love to write to you. But first, before I commence I will like to introduce myself to you before i could write another thing to you. Am Linda by name. I came accross your profile just now which speak really good of you and also sound so interesting. I decided to drop a note to let you know that i am really intrested in you for serious long term relationship. Please i will like you to contact me through this my email address so that i can send you my photos and tell you more about myself. Here is my email Address bellow: ( linda_toure/at/o u t l o o k . c o m ) I will stop here and am waiting to get a reply from you. Remember distance or colour does not matter but true love matters alot in life. Once more thank you so much for taking time to read my mail to you. Bye hope to read from you soon, many kiss and hugg. Remember that i have important thing to discuss with you as i told you.
Yours Love
Linda

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

det er bare en spammer som har oprettet en amino profil og sendt en masse spam besked ud. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)