Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms for oktober kvartal - betale nu gør det lettere?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.

Først håber jeg I alle har haft en god jul og at I får et godt nytår.

.....

Jeg startede op her i august 2007, og hverken forventede det helt store eller noget i den forbindelse. Tingene skulle lige op at køre.

Af samme årsag er det et uhyggeligt "let" årsregnskab jeg skal have fyret af, men har lige et mindre spørgsmål ang. skyldig moms.

Situationen er, at jeg ikke har nogen ventende ordrer, de få kunder jeg har haft har betalt, jeg har betalt mine leverandører og alt er sådanset tip-top. Jeg forventer heller ikke at der kommer nogle ordrer (min webshop skal lige have et brush-over i disse dage, hvor jeg har tiden til det).

Jeg har et mindre beløb i skyldig moms for oktober kvartal, som jeg egetlig gerne vil have banket afsted allerede nu, sådan at årsopgørelsen er endelig.

Embarrassed Noget andet er, at jeg lavede en newbie-brøler i forbindelse med moms, som jeg gerne vil have 100% styr på.

I min iver for at have alt på plads, så betalte jeg noget moms for oktoberkvartal allerede for juli-kvartalet. Har snakket med SKAT, der sagde det ikke gjorde noget, da det jo var et mindre beløb (og så har de jo også fået pengene).

Det jeg vil er:

Betale (resten) af momsen for oktoberkvartal inden 31-12, lave årsregnskabet og så bare have rene linjer til 2008.

Kan det anbefales?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40

Hej!

Jamen det kan du vel godt gøre...men synes ikke, at det bliver lettere af den grund.

Tilmeldt 8. Aug 07
Skrevet kl. 09:43

ConfusedHvorfor gør det det ikke lettere??

Mit regnskabsår slutter 31-12.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47

Hmmm...nej....hvad vil du opnå ved dette?

Tilmeldt 8. Aug 07
Skrevet kl. 13:05

Hmmm... haha - tilgiv mig min uvidenhed.

Jeg mener bare det ville gøre det hele nemmere i den forbindelse at jeg ikke skulle bengynde at tænke på skyldig moms i årsregnskabet etc. fordi det hele var ordnet og klart.

Det drejer sig om sølle 92 kr.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30

Jamen, hvis du mener det er nemmere, må du da gøre det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)