Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på hjemmeside og indhold..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 03:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa.. :)

jeg er ved at overveje om ikke jeg skulle prøve at genåbne min lille sidebiks igenner. men har lige brug for lidt feedback omkring logo og indhold på siden.. :)

www.clubsatisfaction.dk

smid mig lidt indput om hvad i synes der skal forblive og hvad der skal ændres.. :) personligt kan jeg godt li' designet.

målgruppen kommer primært til at være virksomheder og sekundert ungdomsfester...

Venligst

Zouheir

og på forhånd tak

Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:06

Jeg vil da gerne bidrage med lidt feed back.

Jeg synes layout er pænt, men der mangler lidt stemning.
Nu ved jeg godt, man skal passe på med at lægge musik på, da det kan virke generende under visse omstændigheder. Måske kunne man ikke lave et eller andet, så der var mulighed for at vælge at høre musik, medens man kiggede på siden.
Der er et par funktioner, som ikke virker (tilmelding til mailliste), men det ved I sikkert godt.
Så tror jeg, I skal passe på ikke at sætte jer mellem 2 stole. Der er måske lidt langt mellem gymnasiefester og firmafester, og det kunne jeg frygte ville holde begge kundegrupper væk.

Mvh Else

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 08:56

Nu er jeg mest til den grafiske del, så det holder jeg mig lige til i første omgang :-)

Jeg synes at jeres logo er super fedt, men når man så trykker på logoet og kommer videre, så bliver man lidt "skuffet"? Når man starter med sådan et intro-logo, så forventer man straks det helt vilde. Sådan har jeg det i hvert fald selv. Men flashen virker bare lidt tam? Der er bare lige lidt smarte effekter på menuen.

Der kommer et stort billede frem, som slet ikke passer ind til resten af designet, rent farve-mæssigt. Yderligere er der en træls, stor og klumpet skrifttype og sidst men ikke mindst, så åbner siderne i popupvinduer?

Jeg tror at du ville få meget mere ud af, at lave siden i allerbedste photoshop-grafik og indsætte nogle billeder som viser hvad hjemmesiden går ud på. Og yderligere gøre den mere "eksklusiv" på en måde. Måske bare gøre skrifttype til tahoma/arial/verdana 11px og så få sparket noget søgeoptimering på siden :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 09:02

hejsa...

Tak for feedback.. :) Jeg har også valgt at holde mig fra Flash og koncentre mig om noget designmæssigt simpelt... måske i mørke farver men beholde den røde farve i logoet...

omkring målgrupper kommer jeg slet ikke til at have noget med gymnasiefester at gøre mere, så det bliver rent b2b..

tak for feedback :)

mere er velkommen...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)